Star Trek Online - FZ delar ut betanycklar
Men helvete!
exakt när klockan blev 19 så tryckte jag på uppdatera, då gick det fan inte att komma in på sidan. När jag väl kom in på sidan var klockan 19.02 och då var alla nycklar slut. Det brukade ju vara lättare att få en beta nyckel förr på fz.
alltså sjukaste jag varit med om.. jag sitter och verkligen tokväntar helt koncentrerat 18.50, redan några minuter innan refreshar jag, haha vad händer exakt prick klockan 19.00 ?
NYCKLARNA E SLUT TYVÄRR
så tar det 8 minuter att ladda upp tråden för kunna skriva detta
hahaha sjukt! och fan va surt! AJA Ni har tur ni som har lite bättre internet än mig.. och bredbandsbolaget kallar detta 100mbit
ääh nu ska jag sluta klaga, hej svejs
Fattar inte hur ni lyckades. Tryckte på gröna knappen någon sekund efter 19, trodde jag hade tur som kom in direkt utan lagg. Tog 5-10 sekunder, sen får man ett meddelande om att nycklarna är slut... Jösses säger jag bara. Undrar hur många som satt å väntade, måste varit tusentals, om inte tiotusentals.
Jag har länge gillat denna FZ siten ,för å checka lite nya lir som kommer ...
Så reggade mig, enbart för detta ..
Refreshar lite innan 19, märker att det blir segare och segare ..
Skit browsern/servern pallar inte trycket, hänger sig. refresh igen .
ser att det är några Nycklar kvar, hack å ryck , då bilden skulle kommut up, så står det bra nycklar slut . allt gone på mindre än 1 minut ..
SKITKASST GJORT !.
Ska ni ha sådana här tävlingar så skaffa iaf hårdvara som pallar trycket.
*radera konto*
Men helvete!
exakt när klockan blev 19 så tryckte jag på uppdatera, då gick det fan inte att komma in på sidan. När jag väl kom in på sidan var klockan 19.02 och då var alla nycklar slut. Det brukade ju vara lättare att få en beta nyckel förr på fz.
aja får la bli att försöka nästa gång
Edit: såg att jag redan hade postat på förra sidan, ber om ursäkt för dubbel post men det var antagligen någon bugg eller p.g.a lagg.