Star Trek Online - FZ delar ut betanycklar

Medlem

18:58 dör fz.se. 19:02 är den uppe igen och alla nycklar slut. Trist när man suttit och väntat på en 100/100 lina.

Medlem

oj jävlar tog inte ens en minut före dom var slut, själv såg jag en vit vägg bara tills klockan var 19:01:30 nånting

grattis alla beta testare

Medlem

Happ. Fick ingen. Det stod 172 nycklar kvar när jag tryckte men möttes av:

"Ajdå! Det verkar som att betanycklarna precis tog slut. Bättre lycka nästa gång!"

:evil:

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Tur att man har ett trick som lurar Sidan att prioritera en själv först

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

fick en nyckel ^^ seeya in-game!

Medlem

Värdelöst arrangerat!

Medlem

någon som fick 2 som har lust o bjuda på en? va här 19:10 men då var alla slut :/

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tur att man har ett trick som lurar Sidan att prioritera en själv först

Din hacker!

Själv körde jag den traditionella modellen med 3 browserfönster öppna och konstant F5 på dem i tur och ordning. Så när det var 190 kvar så plockade jag hem min nyckel utan några problem

signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av TookMan:

Jag har länge gillat denna FZ siten ,för å checka lite nya lir som kommer ...
Så reggade mig, enbart för detta ..
Refreshar lite innan 19, märker att det blir segare och segare ..
Skit browsern/servern pallar inte trycket, hänger sig. refresh igen .
ser att det är några Nycklar kvar, hack å ryck , då bilden skulle kommut up, så står det bra nycklar slut . allt gone på mindre än 1 minut ..

SKITKASST GJORT !.

Ska ni ha sådana här tävlingar så skaffa iaf hårdvara som pallar trycket.

*radera konto*

Du skapar ett konto och ragear på första inlägged? Åhh, vad vi kommer sakna dig!

själv refreshade jag ca 1 gång i minuten de 5 minuterna innan, och sedan väntade jag tills min windowsklocka stod 19.00 exakt, och bang! 57 nycklar kvar. Grab and run! Seeya in-game!

Medlem

fick en nyckel

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

YES got one yay

signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av xirmatil:

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Oj jag är en kvart tidig....

Du skapade ett konto bara för det här ser jag. Vad trevligt.

Är man en regelbunden besökare och ser en sådan chans så tar man den såklart.
Gahh fick inte tag på någon nyckel.:(

Medlem

Äsch, glömde givetvis bort detta. Om någon ångrar sig eller fick flera nycklar hör av er.

Medlem
Skrivet av TookMan:

ser att det är några Nycklar kvar, hack å ryck , då bilden skulle kommut up, så står det bra nycklar slut . allt gone på mindre än 1 minut ..

SKITKASST GJORT !.

*radera konto*

Blir väldigt sur på ditt inlägg. Det är idioter som du som kommer hit och skapar ett konto bara för att roffa åt sig en nyckel. Bara att titta i kommentarerna så ser man det, och sedan kan man väl med stor sannolikhet anta att en stor del faktiskt håller käften istället för att kommentera.

Du kommer hit som en NY användare, med dina patetiska krav. Jag hoppas att jag inte är ensam om att tycka såhär, men dra åt helv***, och kom inte hit nästa gång det är dags för tävlingar och beta giveaways. Jäkla luffare.

Tycker det borde vara ett privilegium att få ta del av sånt här. En spärr på att man måste varit medlem i en månad eller något för att ställa upp.
För det är väldigt tråkigt med sånt här folk, som förmodligen annars aldrig besöker fz, kommer hit bara för att ta en nyckel och sen beté sig som en idiot när han inte får någon.

Medlem

Vad alla klagar, inse att det inte är ekonomiskt hållbart för FZ att uppgradera hårdvara/internetpipa bara för att det behövs de gånger man ger ut betanycklar.

Tro inte ni är ensamma om att sitta och trycka hela tiden, näst intill alla gör så. Så vad gör det om det blir lite av ett lotto

Medlem

Säg till om nån tröttnar så tar jag gärna en

Medlem

Grattis alla som fick en nyckel, vi ses i spelet.

Medlem

Ja det är tragiskt att alla sitter med x antal sidor igång å f5:ar sönder sidan...
Tycker ni borde köra en anmälning till dessa saker å slumpa ut nycklar å diverse saker istället...
Lite mer jämnt än att det sitter nån liten "datorkunnig" läs nerd med hembygt prog som belastar för andra med mindre bra grejer och kunskaper om man kan säga så...dock ett grattis till er som lyckades sno åt er en nyckel...hf

Medlem

fan det missa man

Medlem

Vilket grin på några som anser att 'Nykomlingar' ej borde få en nyckel. Kan säg att jag drar in rejält mycket reklampengar åt FZ, kollar sidan flera gånger om dagen och har gjort det åratal.

Anledningen till att jag aldrig skapat ett konto är för att slippa argumentera med dom som börjar grina direkt det igår vägen för dom. Då jag är ett rejält trekker fan skapade jag äntligen ett konto idag, men det gör mig verkligen inte mindre värdig att få en nyckel.

Medlem

Fz dog inte 18:58 för mig som nån av de tidigare personerna sa, det gick segare men det funkade dugligt nog ändå. Var 192 nycklar kvar när jag tröck , lyckades få min key. Polarn tröck 10 sekunder senare typ och då vare slut

Medlem
Skrivet av kaTTen:

Ja det är tragiskt att alla sitter med x antal sidor igång å f5:ar sönder sidan...
Tycker ni borde köra en anmälning till dessa saker å slumpa ut nycklar å diverse saker istället...
Lite mer jämnt än att det sitter nån liten "datorkunnig" läs nerd med hembygt prog som belastar för andra med mindre bra grejer och kunskaper om man kan säga så...dock ett grattis till er som lyckades sno åt er en nyckel...hf

jo jag håller med lite där faktiskt

Väldigt fuskit att använda tricks för kamma åt sig! SKÄMS på er för helv

Aja det fortfarande sjukt att det bara tog någon sekund för nycklarna att försvinna, jag menar seriöst, jag tryckte precis klockan 19.00 och hade ingen problem att refresha just då, och typ 19.005 så var dem redan slut, efter det var allt åt helvete och man kunde inte göra något på FZ sidan

haha jag som trodde jag var helt säker på fixa en nyckel, fan då, aja jag ska köpa en kebab nu endå så lite tröst får jag ju

Inaktiv

Måste halva Sveriges befolkning skapa ett konto på fz bara för att få en beta key

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av TookMan:

SKITKASST GJORT !.

*radera konto*

Du skapar ett konto och ragear på första inlägged? Åhh, vad vi kommer sakna dig!

själv refreshade jag ca 1 gång i minuten de 5 minuterna innan, och sedan väntade jag tills min windowsklocka stod 19.00 exakt, och bang! 57 nycklar kvar. Grab and run! Seeya in-game!

Reagerar på att Tävlingen är dåligt arrangerad och att de inte har hårdvara för att klara av en sådan här tävling.
Som du ser har flera med mig reagerat likadant.
Att jag inte skulle få en betanyckel var jag väl rätt beredd på.
Servern stenlaggad i 30 mins efter tävlingen avgjord.

Dåligt, skaffa bättre grejjer innan ni gör tävlingar som det här.

Medlem

Nerdrage på allt folk här.... skit lätt att fixa en beta nyckel men folk verkar inte tänka till? om man bokar spelet på te.x. webhallen får man en beta key sedan så är det inte så att du är tvungen att köpa spelet när det släpps dock om betan är kul kan det ju vara bra att ha en preorder om du vill spela spelet senare när det släpps
Btw så öppnar open beta på tisdag

signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Ja jag är lite besviken på hur servarna bemötte mitt intresse för en nyckel. fick ingen till råga på allt..

Medlem

en minut över 7 så var alla nycklarna slut.
Tur jag fick en

Medlem
Skrivet av Glutt:

Nerdrage på allt folk här.... skit lätt att fixa en beta nyckel men folk verkar inte tänka till? om man bokar spelet på te.x. webhallen får man en beta key sedan så är det inte så att du är tvungen att köpa spelet när det släpps dock om betan är kul kan det ju vara bra att ha en preorder om du vill spela spelet senare när det släpps
Btw så öppnar open beta på tisdag

haha open beta på tisdag?!?! VAFAN KLAGAR VI FÖR DÅ HAHA

tack för att du informerat mig då detta kom som en bra nyhet nu

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av TookMan:

SKITKASST GJORT !.

*radera konto*

Blir väldigt sur på ditt inlägg. Det är idioter som du som kommer hit och skapar ett konto bara för att roffa åt sig en nyckel. Bara att titta i kommentarerna så ser man det, och sedan kan man väl med stor sannolikhet anta att en stor del faktiskt håller käften istället för att kommentera.

Du kommer hit som en NY användare, med dina patetiska krav. Jag hoppas att jag inte är ensam om att tycka såhär, men dra åt helv***, och kom inte hit nästa gång det är dags för tävlingar och beta giveaways. Jäkla luffare.

Tycker det borde vara ett privilegium att få ta del av sånt här. En spärr på att man måste varit medlem i en månad eller något för att ställa upp.
För det är väldigt tråkigt med sånt här folk, som förmodligen annars aldrig besöker fz, kommer hit bara för att ta en nyckel och sen beté sig som en idiot när han inte får någon.

Om du läser igen.
Jag har länge varit besökare på denna sidan, läser den varje/varannan dag.
Tycker inte man arrangerar tävlingar som inte går att genomföra på ett bra sätt ..
Sedan är det väl fullständigt obetydligt om man har varit reggad här eller inte.
Har jag inget å säga behöver man ju inte vara reggad .. Nu hade jag nåt å säga så så nu skrev jag nåt.
Både positivt och negativ i samma inlägg, inte illa det.
Men angående tävlingen.

Det är ju som att arrangera Formel 1 lopp på grusvägar. Inte fasen gör man det.
Eller höjdhoppstävlingar utan höjd

Medlem

tack för nyckeln fz!

Skriv svar