Bilder och film från Beyond: Two Souls

Robot
Bilder och film från Beyond: Two Souls

Bilder och filmer från Quantic Dreams Beyond: Two Souls har nått internet.

#heavy-rain, #quantic-dream, #beyond-two-souls


Medlem
Bilder och film från Beyond: Two Souls

GIVE ME NOW!

Medlem

Ser fantastiskt ut (bilderna). Ska bli skitkul att få lägga vantarna på den här storyn. E3 videon var väldigt indragande och intressant. Dessutom älskade jag Indigo Prophecy och Heavy Rain också så.


signatur

// Bacon <3

Exakt samma sak som High Moon Studios gjorde i spelet "The Bourne Conspiracy" som kom för ett par år sedan, ett spel jag rekommenderar å det starkaste.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

"Spelet är Playstation 3-exklusivt."

:'(

Medlem

Tjaa..ps4 ska ju vara bakåtkompatibel, så man kommer åtminstånde få spela det här i framtiden


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:

Tjaa..ps4 ska ju vara bakåtkompatibel, så man kommer åtminstånde få spela det här i framtiden

De flesta spel, som jag har förstått det, ska gå att spela, men allting kommer finnas på nätet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Javas:

Tjaa..ps4 ska ju vara bakåtkompatibel, så man kommer åtminstånde få spela det här i framtiden

De flesta spel, som jag har förstått det, ska gå att spela, men allting kommer finnas på nätet.

Online streaming via Gaikai, eller hur var det?


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Javas:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Javas:

Tjaa..ps4 ska ju vara bakåtkompatibel, så man kommer åtminstånde få spela det här i framtiden

De flesta spel, som jag har förstått det, ska gå att spela, men allting kommer finnas på nätet.

Online streaming via Gaikai, eller hur var det?

Så var det nog, ja.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar