Might and Magic X Legacy utannonserat
Jag är skeptisk, tvivlet började då jag såg namnet, Legacy... hmm... sedan fortsatte det när jag såg ingamebitarna.
Hoppas jag har fel, hoppas...
Tyckte precis tvärt om när jag såg ingame. Antar du aldrig spelat de tidigare spelen ?
Måste nog säga samma sak. Såg ju precis ut som dom gamla spelen
Jag är skeptisk, tvivlet började då jag såg namnet, Legacy... hmm... sedan fortsatte det när jag såg ingamebitarna.
Hoppas jag har fel, hoppas...
Tyckte precis tvärt om när jag såg ingame. Antar du aldrig spelat de tidigare spelen ?
Måste nog säga samma sak. Såg ju precis ut som dom gamla spelen
Kanske inte grafiskt - men dess gameplay yes. Kan det bli bättre? Ge oss en editor också bara så någon kan göra en Mandate of Heaven mod! (eller Xeen)
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
WTB Editfunktion när man kör via mobilen. Det ska vara orginalen, inte orginalen.
Förlåt, kan du repetera det där en gång till?
Haha, så tokigt det kan bli. Ska ju naturligtvis vara "orginalen och inte orginalet". Kan inte editera det jag postat. Inte när jag kör google chrome på min android.
Tramsade bort det med heroes? HoM & M 1 - 3 var ju helt fantastiska.
Tramset var väl "Might & Magic Clash of Heroes"?
Kändes nästan som ett hån när man väntat så länge på ett Might & Magic rpg och så släpper de en barnversion istället?
MM X legacy känns mer (alla 4 sekunder vi hann se) som ett riktigt M&M-rpg. Förhoppningsvis är det en pc-version och inte bara till mobiler & surfplattor.
Clash of Heroes var ju bara en spin off, riktigt ruskigt skoj var det också. Ett av mina favoritspel på xbla.
Jo, misstänkte att det egentligen kunde vara ganska kul. Gjort av Double Fine Adventure också.
Men när man för ett par sekunder hade fått upp det förlorade hoppet om ett riktigt M&M rpg så blev man ju lite chockad när man såg stilen på grafiken.
Om M&M X Legacy blir hyfsat så kommer jag nog pröva på Clash också.
Tramsade bort det med heroes? HoM & M 1 - 3 var ju helt fantastiska.
Tramset var väl "Might & Magic Clash of Heroes"?
Kändes nästan som ett hån när man väntat så länge på ett Might & Magic rpg och så släpper de en barnversion istället?
MM X legacy känns mer (alla 4 sekunder vi hann se) som ett riktigt M&M-rpg. Förhoppningsvis är det en pc-version och inte bara till mobiler & surfplattor.
Det står ju att det kommer till PC!