Knights of Pen and Paper - Extremt mycket meta!

Robot
Knights of Pen and Paper - Extremt mycket meta!

Har du saknat ett spel, där du spelar en spelare? Då ska du spana in den här trailern.

#knights-of-pen-and-paper-1-edition, #behold-studios, #paradox-interactive


Skribent
Knights of Pen and Paper - Extremt mycket meta!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Woooooooow O_O!!

Medlem

Ett spel där jag kan spela mig själv alltså? Givet!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Spelat det ett tag nu på Android, sjukt bra spel!

Medlem
Medlem

Ser grymt ut ju!

Helt plötsligt känner jag spelglädje, nått som BF4-klippet för mig helt saknade.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skribent

Gud.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av jonis:

Ser grymt ut ju!

Helt plötsligt känner jag spelglädje, nått som BF4-klippet för mig helt saknade.

Exakt. Men enligt flera i BF4 trådarna så skulle det vara omöjligt, vi skulle helt plöttsligt vara tvungna och manade att köpa spel vi inte vill ha =BF4 etc

Medlem

Detta har funnits till Android telefoner ganska länge, men vad är skillnaden mellan det vanliga och +1? Att det kommer till pc/mac? Annars ser det ju precis ut som på android.

Medlem

FAn då, nu vart jag tvingad att köra hem det här på Samsungen, har ju lagt ~12kr på värre saker kan man ju lugnt säga Helt klart värt det

Medlem

Spelat på iPhonen och älskar det. Ett så otroligt bra tema till ett spel och extremt bra genomfört. Dock är det alldeles för kort tycker jag. Men för så lite pengar var det väldigt värt.

Medlem

har det till ios, jätteroligt spel, rekomenderas

Medlem

Hehe, älskar musiken.

Medlem

Köpte de till iOS för 15 kr precis, ta å testa ikväll!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Men frågan kvarstår: Avbryts spelet när spelarna i spelet öppnar dörren för den hemkörda pizzan?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
1
Skriv svar