Tyskt i Gran Turismo 5

Robot
Medlem
Tyskt i Gran Turismo 5

Hej på er! Jag heter Kerstin!

Hat, hat, hat...

Medlem

Man kan alltid diskutera utseendet på denna bilen, men motorljudet är porr!
Härligt att dom behållt ljudet från SLR McLarens V8

Medlem

I min åsikt så är det mer betydligt att GT5 har fått Indy (IRL) licens och natt och dag racing på (så gott som?) alla banor.

Medlem

Vore kul om det går att köra någon SAAB i GT5

Skrivet av c0rp:

Hej på er! Jag heter Kerstin!

Urk, vilken fruktansvärd reklam!

Medlem

Hmm.. måste dock säga att jag inte hoppas det färdiga spelet är lika trist som demot är som finns där ute. Långt ifrån samma körkänsla som i Forza 3.

Medlem

Trevlig film, men som flera påpekat är reklamen smärtsam att genomlida...

Medlem

ljud orgasm


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

inte så snygg men fan vilket ljud

Inaktiv

Videon är några månader gammal... Men ändå.

Äh vet inte om man får göra så här men, jag testar, man kan hitta mer info om GT5 på www.gtplanet.net . Där står lite mer om va som kommer att komma skall...

Mvh Aero2000


signatur

One man can make a difference

Medlem

Fan va dem försöker lura ögat, med att skifta mellan gameplay o verkliga bilder.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Fan va dem försöker lura ögat, med att skifta mellan gameplay o verkliga bilder.

Jupp, och de lyckas säkert bra på de som inte är uppmärksamma/bryr sig. Själv upplevde jag det som otroligt störande, för filmen visade bara hur långt ifrån foto-realism de är.

Medlem
Skrivet av Toxic78:

Hmm.. måste dock säga att jag inte hoppas det färdiga spelet är lika trist som demot är som finns där ute. Långt ifrån samma körkänsla som i Forza 3.

Demot eller Time Trail som det faktiskt var är bara en representation av bilfysiken. Vilket är ruggigt bra och väldigt verklig. Tyvärr valde också en racing bana där det tyvärr är en väldigt tråkig miljö som du åker på. Grafiken är som sagt inte representativ för spelet. Det är bara ta och titta på filmer från tokyo game show eller CES 2010 där de har igång GT5 med sanslös grafik och en racing bana från Tokyo. Det roliga är att det fortfarande i detta enkla demo på 200 mb är snyggare än Forza 3.

När du skriver "långt ifrån samma körkänsla som Forza 3"...om du vill ha realism på konsol så är det GT du ska se dig efter. Med en G25 eller G27 ratt då blir det inte mycket mer verkligare. Speciellt nu med nya bilfysiken.

(De som är väldigt oinformerade så ska jag tillägga att det även kommer mekanisk och yttre skador på bilar i GT5. Samt skador inne i förarhytten på premium bilar)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

EUROPA har samma cover, bekräftat av SONY Europa

Här är bilden, skrev om det på min egna spel blogg här på FZ


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

EUROPA har samma cover, bekräftat av SONY Europa

Här är bilden, skrev om det på min egna spel blogg här på FZ

http://farm3.static.flickr.com/2752/4250765899_961ac8ccc7.jpg

Till och med omslaget gör ju att man är mindre intresserad än för tidigare titlar.

Medlem

Mercedes-Benz SLS AMG <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är det nån som vet om det kommer grupp B bilar med. Där har vi riktig porrupplevelse både i ljud och körning

1
Skriv svar