Diablo III får bättre multiplayer
MEN GÖR SPELET BÄTTRE INTE LÄTTARE!!
Blizzard är sjukt tröga...
Håller fullt med. Ta bort både AH och RMAH från spelet, så blir det genast 100 ggr bättre. Lägg därtill att boss fighter ska faktiskt vara rätt så utmanande och belönande. Det var trist i starten av spelet, när alla "Champion" mobs gav bättre grejer än bossarna.
Life's a giant party, and I'm not invited...
MEN GÖR SPELET BÄTTRE INTE LÄTTARE!!
Blizzard är sjukt tröga...
Håller fullt med. Ta bort både AH och RMAH från spelet, så blir det genast 100 ggr bättre. Lägg därtill att boss fighter ska faktiskt vara rätt så utmanande och belönande. Det var trist i starten av spelet, när alla "Champion" mobs gav bättre grejer än bossarna.
Att ta bara bort AH och RMAH skulle vara enormt orättvist mot de som lagt ner tid och resurser på detta, hela spelet är byggt kring denna ekonomi och det är inget man bara kan ta bort. Det du beskriver är ett annat spel, kanske nästa i Diablo-serien?
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Problemet med AH är ju att det egentligen är en bra feature. Lätt och slätt hitta items du behöver, men på samma sätt förstår det ju poängen med sådana här spel.
Kanske det bara skulle användas för att byta? Jag vet inte.
Det du beskriver är ett annat spel, kanske nästa i Diablo-serien?
Nja, det jag beskrev, var inte NÄSTA Diablo-spel, utan snarare FÖRRA Diablo-spelet (Diablo 2). Där fick man faktiskt spela spelet för att förbättra sin gear, inte spela ett auktions-hus.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Det är trevligt att de fixar till spelet för de som fortfarande lirar men det är tveksamt om de kan locka tillbaka folk som slutat. För det krävs det nog lite mer drastiska förändringar.
Själv skulle jag gärna se en totalt omgjord itemization eftersom det var ett av de främsta skälen till varför mitt intresse för spelet sjönk som en sten.
Jag hoppas de vågar ta tjuren vid hornen till expansionet men mina förväntningar är otroligt låga.
Jag har inte höga förhoppningar för spelet som det är just nu, även om det är hur bra som helst att de faktiskt gör spelet bättre nu. Saken är den att utan slumpmässiga kartor och utan en omstart av "Ladders", och sålänge auktionshuset fortfarande ligger uppe är spelet fortfarande ospelbart i längden.
Förhoppningsvis innebär dock allt det här att expansionspaketet kommer bli mer polerat och genomtänkt, annars åker det direkt ner i graven - igen.
Alltid trevligt med nya uppdateringar!
Om någon expansion och ett dussin patcher till så kommer Diablo 3 vara på topp nivå!
Du ska nog se att servrarna stängs av en vecka efter sista patchen...
Nja, det jag beskrev, var inte NÄSTA Diablo-spel, utan snarare FÖRRA Diablo-spelet (Diablo 2). Där fick man faktiskt spela spelet för att förbättra sin gear, inte spela ett auktions-hus.
Perfekt! Det spelet finns ju redan, fortsätt spela det istället då.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Hahaha, bästa jag läst den här veckan.
Du har rätt förvrängd syn på Diablo 2 hör jag.
Är det bara jag som inte fattar logiken med att reducera monsters hälsa när man är flera?
Mobsen får fortfarande mer hp än om man spelar själv. Men dom får inte dubbelt så mycket som om man är själv bara för att vissa klasser inte gör lika mycket skada och så som t.ex en CM wizard som mest bara är till för CC och de hade gått allt för segt då om alla mobs hade 100% extra hp per spelare som joinar...
Jag måste fråga, alla ni som klagar på att Blizzard suger och att Diablo 3 är en flopp. Har någon av er faktiskt lämnat konstruktiv feedback till deras forum? Eller sitter ni bara och slänger ut er skitsnack utan att ens faktiskt ha gjort något betydande i situationen?
Problemet med Diablo 3 är ju att man måste spela om spelet 100 gånger.. vem orkar?
Det är försent!
Förlåt, men jag måste fråga. Har du någonsin spelat ett isometriskt action RPG förut?
är det bara ja eller såg diablo ut som en kvinnlig diablo än mer manlig i 3an?
Nästa gång du spelar ett spel, prova att inte skippa cinematics/story om du vill förstå varför vissa saker inte är som du tror.