Se Arma Tactics i rörelse

Robot
Se Arma Tactics i rörelse

Nvidia har släppt en film som visar hur rundbaserade Arma Tactics fungerar till Project Shield.

#nvidia


Inaktiv
Se Arma Tactics i rörelse

Jag sätter inte min fot på deras servers innan dem åtgärdat användningen av flerkärniga processorer.

Medlem

Shit vad dåligt detta ser ut, både spelet och konsolen. Den verkar ju inte bekväm att hålla i alls.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

För stor för att ha med sig, för nischad för att ersätta hemmakonsoler/PC. Jag ser verkligen inte var marknaden för en sån här apparat finns.

PS. Dessutom är den ful som stryk.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt detta ser ut, både spelet och konsolen. Den verkar ju inte bekväm att hålla i alls.

Tydligen så ska den vara otroligt bra, endsat nån ms delay och kontrollerna ska tydligen vara "den första som inte suger" enligt många.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt detta ser ut, både spelet och konsolen. Den verkar ju inte bekväm att hålla i alls.

Tydligen så ska den vara otroligt bra, endsat nån ms delay och kontrollerna ska tydligen vara "den första som inte suger" enligt många.

Vadå den första som inte suger?? Jämfört med vad? Xbox360 kontrollern är den bästa kontrollern idag, i ren precision och ergonomi? Eller menar du den första bärbara?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Avstängd
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt detta ser ut, både spelet och konsolen. Den verkar ju inte bekväm att hålla i alls.

Kanske du tycker, jag tycker den verkar helt ok. Sen den kanske inte ser bekväm ut men det går ju inte att avgöra fören du testat hålla i en själv.
Sedan alla spel till den ser ju inte ut sådär, du kan ju även streama från datorn till den.
Man har ju sett när dom testat lira borderlands 2 men denna consol och det såg bra ut.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt detta ser ut, både spelet och konsolen. Den verkar ju inte bekväm att hålla i alls.

Tydligen så ska den vara otroligt bra, endsat nån ms delay och kontrollerna ska tydligen vara "den första som inte suger" enligt många.

Vadå den första som inte suger?? Jämfört med vad? Xbox360 kontrollern är den bästa kontrollern idag, i ren precision och ergonomi? Eller menar du den första bärbara?

Enligt vissa personers egan åsikter, du tycker 360 kontrollen är bäst, jag tycker ps3 kontrollen, och sen tycker någon bäst om den där, SAKEN

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt detta ser ut, både spelet och konsolen. Den verkar ju inte bekväm att hålla i alls.

Tydligen så ska den vara otroligt bra, endsat nån ms delay och kontrollerna ska tydligen vara "den första som inte suger" enligt många.

Vadå den första som inte suger?? Jämfört med vad? Xbox360 kontrollern är den bästa kontrollern idag, i ren precision och ergonomi? Eller menar du den första bärbara?

Första bärbara konsol-kontrollen

1
Skriv svar