Remake av Castle of Illusion officiell

Robot
Remake av Castle of Illusion officiell

HD-remake av Musse Piggs älskade äventyr släpps i sommar till pc, Playstation 3 och Xbox 360.

#nyhetstips, #castle-of-illusion-starring-mickey-mouse, #sega, #disney-interactive-studios


Medlem
Remake av Castle of Illusion officiell

Disney-remake sommar 2013

Medlem

Trevligt Spelade det på Megadrive och gillade det, kul med en hd-remake.

Youtuber

Fick för mig att detta var World of Illusion. Inte spelat castle, men lär vara värt att testa om inte annat.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Mickey Mouse Magical Quest next please!

Medlem

Härliga nyheter Hoppas att nästa remake blir World of Illusion.

k3m
Medlem

Häftigt! Fler HD-remakes tack

Medlem

Hoppas de lägger till lite banor då. Jag minns att jag hyrde spelet när det kom och klarade det på en timme, så lite mer innehåller får de nog lägga till.

Medlem

I do like Remakes!


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Vad är grejjen med Musse? Den tråkigaste av alla disneykaraktärer ju


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kommer säkert bli bra. Dock så kan jag tycka att grafikvalet var fruktansvärt,


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Fantastiskt kul! Mitt första spel till sega megadrive


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Coolt. Har väldigt nostalgiska minnen av detta spel. Det är något speciellt med spelminnen från när man var barn, det blir något helt annat liksom, kanske för att man levde in sig i spelen på ett helt annat sätt. När man kollar på filmer från spelen nu känner man igen sig, men det saknas något. Kanske bara är jag. Tyckte detta spel var ganska läskigt minns jag, kom inte så långt i spelet dock för mina föräldrar sålde det av någon anledning. Dom kunde ju valt att göra spelet i tecknad 2D dock kanske, som DuckTales remaken, men oh well

Vågar man hoppas på en Fantasia och Quack Shot remake från samma konsol? Eller Chip n' Dale från NES. Verkar ju vara en fluga att göra om gamla Disney spel i år, så why not

Medlem

Blir en härlig retro-sommar med både Duck Tales och nu Castle of illusion

Medlem

Kul!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar