iPod Touch OS 3.0

Medlem
iPod Touch OS 3.0

Hoj,

Jag har en iPod touch och blev väldigt besviken när jag såg att os 3.0 kostade pengar. Har tänkt att köpa 3.0an men jag tänkte bara fråga en sak först. Helt hypotetiskt (;)) om jag skulle ladda ner os 3.0 från internet (pålitlig källa) och lägga in på min iPod finns det något sett apple kan se det eller stänga av mig på något sett?

Tackar för era svar.

Inaktiv
Skrivet av shmutt:

Hoj,

Jag har en iPod touch och blev väldigt besviken när jag såg att os 3.0 kostade pengar. Har tänkt att köpa 3.0an men jag tänkte bara fråga en sak först. Helt hypotetiskt (;)) om jag skulle ladda ner os 3.0 från internet (pålitlig källa) och lägga in på min iPod finns det något sett apple kan se det eller stänga av mig på något sett?

Tackar för era svar.

Eftersom Apple tar ut en avgift på det här så gör ju det att om du laddar ner det någon annanstans gratis så blir det illegalt. Sånt är nog ingenting som uppskattas här på FZ att man pratar om så du får ingen hjälp här antar jag.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Sa aldrig att jag tänkte ladda ner det, undrade mer över Apples sett att hantera det. Är det möjligt att bli bannad från appstore etc.?

Inaktiv
Skrivet av shmutt:

om jag skulle ladda ner os 3.0 från internet (pålitlig källa) och lägga in på min iPod finns det något sett apple kan se det eller stänga av mig på något sett?

Tror inte det spelar någon roll ifall det är hypotetiskt eller ej...

Såklart det är möjligt att dom kan banna dig men tror inte dom lägger ner så mycket tid och resurser på det faktiskt. Men möjligheten finns.


signatur

© Copyright by T@wo

1
Skriv svar