The Binding of Isaac har sålt 2 miljoner exemplar

Robot
Medlem
The Binding of Isaac har sålt 2 miljoner exemplar

Fruktansvärt beroendeframkallande spel!

Medlem

Japp, fick själv nyss 100%

Medlem

Oförtjänt, ett riktigt skitspel.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Oförtjänt, ett riktigt skitspel.

Om du inte gillar det, okej. Men det är långt ifrån ett dåligt spel.

Skribent
Skrivet av Mabec:

Japp, fick själv nyss 100%

http://i.imgur.com/UWqDj8g.jpg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Har ett par spel i denna genren, inklusive detta, det är en av de få genrer jag inte har ett dugg kul när jag lirar, jag vill gilla spelen men jag finner dem bara fruktansvärt tråkiga och meningslösa.

Så jag förstår folk som finner detta spelet overrated, jag ångrar själv att jag köpte det även om det kostade mig en spottstyver, hade hellre gett bort pengarna till välgörenhet än att behöva ha spelet i min steam lista.

Jag säger inte att det är ett dåligt spel, bara att jag inte finner något som helst nöje i att slösa min fritid på det när det finns så många andra spel jag kan spela.

Medlem

I förhållande till hur mycket jag spenderade på spelet, vilket var 10-15:-, så tror jag att det är det spel som skänkt mig mest glädje i förhållande till pengar spenderade.

Om någon tycker att det är ett skitspel så är spelet helt enkelt inte för denna person. För siffrorna talar tydligt emot att det skulle vara ett skitspel.
Någon som vill ha en Steam-nyckel till spelet för den delen? Jag har en till övers.

[Ingen nyckel längre]

Medlem
Skrivet av Mabec:

Japp, fick själv nyss 100%

http://i.imgur.com/UWqDj8g.jpg

Imponerande!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vad är det för fel på Nintendo som dissar bra och innovativa idéer ? Jävla idioter.

k3m
Medlem
Skrivet av mrburner:

I förhållande till hur mycket jag spenderade på spelet, vilket var 10-15:-, så tror jag att det är det spel som skänkt mig mest glädje i förhållande till pengar spenderade.

Om någon tycker att det är ett skitspel så är spelet helt enkelt inte för denna person. För siffrorna talar tydligt emot att det skulle vara ett skitspel.
Någon som vill ha en Steam-nyckel till spelet för den delen? Jag har en till övers.

Siffror kan vara extremt vilseledande. Det betyder att det går inte att avgöra om ett spel är skit med enbart siffror.

Och om en person tycker att spelet suger, så är det ju en självklarhet att det är inget spel för personen.

Sen tycker jag att han har rätt att uttrycka sin åsikt, utan att han blir påhoppad på något sätt.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Mabec:

Japp, fick själv nyss 100%

http://i.imgur.com/UWqDj8g.jpg

Imponerande!

Danke. 140 timmar tog det

Skrivet av sletenfejs:

Vad är det för fel på Nintendo som dissar bra och innovativa idéer ? Jävla idioter.

Det är temat som skrämmer Nintendo. Man ville ta bort material inför en eventuell 3DS utgåva men Edmund vägrade.
Strongt och helt rätt

Medlem

Förståeligt, det är ett enormt bra spel. Har nyligen börjat spela och har riktigt kul. Kanske inte i nivå med FTL men fortfarande bättre än något AAA-spel som kommit ut de senaste åren (med undantag för Bioshock: Infinite).

Medlem

Ett av de mest beroendeframkallade spelen jag har spelat. Snart uppe i 500h och jag tror inte att det kommer och stanna där framförallt inte när rebirth kommer ut.

Medlem

Må det vara skitdåligt om vissa vill det men jag är glatt en av de 2 miljonerna som är helnöjd med mitt köp.

Medlem

Jag har en steam key till BoI + Wrath of the Lamb är oanvänd som jag fick genom ett bundle tidigare. Inget som jag kommer att använda då jag inte har något intresse för detta spel (inte riktigt i min smak).

*Edit
Nyckeln är nu iväg skickad.

1
Skriv svar