Välkommen till 2010!
Nä, Duke Nukem Forever kommer nog släppas 2012, veckan innan förintelsen som mayafolket förutspått.
Det var inte bara mayafolket.
"För tusentals år sedan utvecklade Mayaindianerna, ett folk med stora kunskaper om astronomi och vårt solsystem, en mycket exakt kalender. Det oroande i det hela är att mayakalendern tar slut 21:a december 2012 samt att även Aztekerna, Sumererna, Egyptierna och Hopi-indianerna oberoende av maya-kulturen, förutspått jordens undergång just 2012. Detta sammanfaller med ett astronomiskt fenomen kallat den galaktiska linjen som bara inträffar var 26000:e år." - http://www.2012-domedagen.se/
Gott nytt år!
Nä, Duke Nukem Forever kommer nog släppas 2012, veckan innan förintelsen som mayafolket förutspått.
"För tusentals år sedan utvecklade Mayaindianerna, ett folk med stora kunskaper om astronomi och vårt solsystem, en mycket exakt kalender. Det oroande i det hela är att mayakalendern tar slut 21:a december 2012 samt att även Aztekerna, Sumererna, Egyptierna och Hopi-indianerna oberoende av maya-kulturen, förutspått jordens undergång just 2012. Detta sammanfaller med ett astronomiskt fenomen kallat den galaktiska linjen som bara inträffar var 26000:e år." - http://www.2012-domedagen.se/
Gott nytt år!
ööh....ok!
Blir till att lägga in en högre växel då så man hinner med allt.
Gott nytt år i alla fall...;)
Hoppas Onlive fungerar och blir en hit under 10-talet. Skulle vara ganska stort för spelvärlden, eller hur?
Även om fördröjningen (lag) skulle vara för stor för de mest kräsna FPS'en så skulle man säkert kunna spela rollspel och mycket annat utan problem.
Tror dock inte att det blir den första nyheten.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Hoppas Onlive fungerar och blir en hit under 10-talet. Skulle vara ganska stort för spelvärlden, eller hur?
Även om fördröjningen (lag) skulle vara för stor för de mest kräsna FPS'en så skulle man säkert kunna spela rollspel och mycket annat utan problem
Typ alla sims-spelande tjejer med sunkiga laptops/netbooks lär ju heller inte tacka nej till OnLive (antar jag). Såvida det inte kräver trådat internet.
mitt nyårs löfte ska bli att aldrig spela på något sämre än HD ready i år såvida jag inte är hemma hos en kompis åh just det ja
GOTT NYTT ÅR
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
Gott nytt år!
Första kvartalet så ser jag fram mot Modnation Racers, Heavy Rain, God Of War 3 och Bioshock 2!
Detta år tror jag att vi kommer se nästa generation PSP (psp2?) och Onlive kommer bli stort. Vilket i sin tur kommer ändra sättet hur vi ser spel som ett medium.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Gott nytt år!
Oturligt (eller turligt, beror på hur man ser det). Så har man hittat mayakalendrar som går ända fram tills 4016
Rädda skogen ät en bäver
Orka undergångar, jag skulle vilja se att Sony och MS börjar släppa info om sin nästa generation konsoler snart.
Även om de numera kan rendera väldigt realistiska karaktärer så blir det små renderingsproblem fortf och riktig snygg AA lyser fortf med sin frånvaro, ngn gång måste ju speltekniken få det där perfekt slipade utseendet som vi sett på film sen forever, även om den inte är lika avancerad.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Så jorden går under vart 26,000e år? Har gått under extremt många gånger då.