Steam blir mmo-vänligt – stödjer nu månadsvis betalning
Valve ger kärlek till mmo-spelen som använder sig utav månadsvis betalning.
#darkfall-unholy-wars, #valve, #half-life
ee ...mm .. NEJ!
ee ...mm .. NEJ!
Varför inte? Tycker det låter som en rätt bra sak att vi kan hantera månadskostnaderna lättare genom vårat steamkonto. Tycker för övrigt det är sjukt drygt att logga in på en hemsida och hålla på en jäkla massa.
Det enda minuset jag ser i det är att jag kanske får för mig att vilja betala för att spela något.
finns det något mmo-spel som inte har magiker?
Spana på Neocron. Nu är det i och för sig under konstruktion igen verkar det som, och sist jag spelade det var det brist på spelare och många buggar. Hoppas Neocron 3 kommer ordna den biten.
Helt underbart spel förövrigt.
Edit: Råkade bli två kommentarer på rad där istället för ett och samma, får ursäkta. Låtsas som ingenting.
YES!! Valve gör som Google Fan vad härligt! Jag älskar att ha allt på ett och samma ställe, vilket är mycket smidigare!
Känns som Steam är den platformen som sätter standarder, nu får vi bara hoppas att Valve även kan "börja" släppa lite egna spel också.
YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter
YES!! Valve gör som Google Fan vad härligt! Jag älskar att ha allt på ett och samma ställe, vilket är mycket smidigare!
Känns som Steam är den platformen som sätter standarder, nu får vi bara hoppas att Valve även kan "börja" släppa lite egna spel också.
Mjo de har ju inte gjort ett eget spel sen jag vet inte när, HL2: Episode 2? Alla andra spel har ju varit av studior de köpt upp (Left 4 dead) eller som i alla fall leds av utomstående personer (Dota 2) med uppbackning av Valve.
Så "meckigt" vet jag inte om det är. Man loggar och betalar en gång sen dras det varje månad tills man loggar in och bryter det. Det förfarandet använder väl majoriteten förmodar jag.
Bra grej men så värst jättestor nyhet vete tusan om det är.
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야