Dead Island Riptide 15 KR!!!!

Medlem

Köpte oxå igår vid 02:20tiden, gick in o kollade idag, gick in på redownload o där va nyckeln..


billigt spel


signatur

//Peace out

Medlem

Redownload error

Något gick fel. Vänligen kontakta kundtjänst för mer information.

Detta är allt jag får nu när jag kollar på Mina digitala produkter

Medlem

Nån annan som fått pengarna tillbaka och redownload error?


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av Kvadruppelmas:

Nån annan som fått pengarna tillbaka och redownload error?

Har redownload error men har inte fått pengarna tillbaka...

Medlem

Hmm har inget error men har fortfarande inte fått npgon nyckel

Medlem

Nu har redownload error försvunnit, men har fortfarande inte fått nån nyckel. Några onyktra studenter som jobbar helg på CDON månntro?

Medlem

Vi var 5 polare som köpte det igår, 3 fick det men jag och annan har inte fått någon nyckel än

Medlem

Om ni får det så grattis till ett billigt köp. Men som någon tidigare påpekade i tråden så kan cdon välja att bara ge er pengarna tillbaka om de har råkat lägga in fel pris. Men nu tycker jag det är dags att alla olika sidor slutar rea saker på ett par månader, så jag hinner någonvart med det jag har.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nu har redownload error försvunnit, men har fortfarande inte fått nån nyckel. Några onyktra studenter som jobbar helg på CDON månntro?

Har inte heller fått någon nyckel :/

Tror ni att ni kan bli betalningsskyldiga? Jag läste om det för ett tag sedan, kan det ha varit Inet som skickade en vara / sålde en vara för billigt, sedan kontaktade de köparen och vill ha mer pengar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tror ni att ni kan bli betalningsskyldiga? Jag läste om det för ett tag sedan, kan det ha varit Inet som skickade en vara / sålde en vara för billigt, sedan kontaktade de köparen och vill ha mer pengar.

Det tror jag inte, iallafall inte de som inte fått någon kod än. Det butiken kan göra när priset har varit fel är att begära att kunden antingen betalar det rätta priset eller skickar tillbaka varan på butikens bekostnad. I alla fall när det inte är helt självklart att det blivit något fel så kan de inte kräva pengar om kunden väljer att skicka tillbaka varan.

Vet inte hur det fungerar med digitala produkter, där anses de ju använda när man skriver in koden. I just det här fallet så är det ganska uppenbart fel pris, så då kanske man kan få betala eftersom man borde förstått att något var fel.

Men de flesta verkar helt inte ha fått någon kod och då är det lugnt skulle jag tro, det dimper säkert ner något mail om detta samt pengarna tillbaka så får ni köpa för det korrekta priset senare.

Om de förlorar mycket pengar på affären så har de i varje fall lärt sig en läxa


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

måste säga att dem suger på att förmedla information om vad som pågår..

Medlem

Spelet finns i redownloads listan, det ska aktiveras via steam, men när man försöker göra det så står det bara felaktig inloggning, har kontrollerat många gånger att det är identiskt lösenord , men nope. :/

Medlem

Nån på Sweclockers har varit i kontakt med kundtjänst och enligt dom så har det varit problem med systemet och nycklarna kommer att skickas ut i morgon. Detta förklarar varför alla nycklar till spel jag köpt tidigare inte syns.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nån på Sweclockers har varit i kontakt med kundtjänst och enligt dom så har det varit problem med systemet och nycklarna kommer att skickas ut i morgon. Detta förklarar varför alla nycklar till spel jag köpt tidigare inte syns.

Sweet!

Medlem

Ny dag, ingen nyckel...


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Chattade med deras kundsupport nyss och dom sa att alla ordrar ska makuleras under dagen, då frågade jag vad dom skulle göra med alla som har fått en nyckel och det kunde han inte svara på.

Han sa att dom kommer maila alla med mer info senare idag

dom har även trixat lite med redownload sidan

Medlem
Skrivet av jockstrap:

Chattade med deras kundsupport nyss och dom sa att alla ordrar ska makuleras under dagen, då frågade jag vad dom skulle göra med alla som har fått en nyckel och det kunde han inte svara på.

Han sa att dom kommer maila alla med mer info senare idag

dom har även trixat lite med redownload sidan

Blir kanske en sur affär för dom som fick nycklarna. Eller så är dom lyckans ost och får behålla spelet utan extra kostnad.

Citat:

Bästa kund,

Du har beställt Dead Island: Riptide (PC Download). Tyvärr var det angivna priset,

14,99 kr, felaktigt. Det korrekta priset är 339 kr. Vi kommer att makulera och

återbetala din order.

Vi beklagar det inträffade och bifogar en rabattkod värd 50 kr som kompensation.

Kod: xxxxxxx

Koden är giltig t o m 2013-10-29 och endast vid ett köptillfälle. Koden gäller ej

vid köp av presentkort eller när du tecknar ett mobiltelefonabonnemang.

Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder.

Med vänlig hälsning

CDON.COM

Hm... tycker det var lite sniket..typ lagt kort ligger, men jaja. Synd om er som aktiverat spelet och kanske blir skyldiga cdon 384,01:-


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bästa kund,

Du har beställt Dead Island: Riptide (PC Download). Tyvärr var det angivna priset,

14,99 kr, felaktigt. Det korrekta priset är 339 kr. Vi kommer att makulera och

återbetala din order.

Edit: Funkar rabattkoden för vad som helst??

Grattis till er som fick en nyckel iaf! XD

Medlem

Från CDON på facebook:

På grund av ett tekniskt fel prissattes produkten Dead Island: Riptide (PC Download) till 14,99 kr under den gångna helgen (ord pris 339 kr).

Alla orders som inte är levererade kommer att makuleras och återbetalas. Vi beklagar det inträffade och kommer att skicka kompensation i form av en 50 kr rabattkod till alla drabbade kunder.

Skönt att ni som fick det lyckades få det så billigt.

Jag tycker inte man ska uppmuntra sådant här beteende, det är ju en viss sorts snatteri.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

100 kopior 1500 shit yeah, lets go tradera

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag tycker inte man ska uppmuntra sådant här beteende, det är ju en viss sorts snatteri.

Snatteri? Skojar du med mig?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Enligt avtalslagen så ger Cdon ett anbud, som ni därav ger acceptans på
Frågan är om annonsering tillkommer här, och isånna fall så är det ni som står för felet.

12
Skriv svar