35 minuter från Beyond: Two Souls

Robot
35 minuter från Beyond: Two Souls

Under helgen visades Beyond upp på en filmfestival. Nu kan du se den och en färsk trailer hos FZ.

#nyhetstips, #quantic-dream, #beyond-two-souls


Skägg.
10 Chambers
35 minuter från Beyond: Two Souls

Vill se, men ändå inte...


signatur
Medlem

Vill så gärna köpa spelet men vill heller inte köpa en ps3 just nu när ps4 snart konmer ut. Hoppas att spelet portas till 4an.

Medlem

De 35 minuterna skippar jag. Men trailern vågar jag mig på. Detta har tidigare inte väckt något större intresse, men den trailern var määäktig! Även jag hoppas på en PS4-release, mest pga förbättrad grafik

Medlem

Brutalt snyggt - men interaktiv film är inte riktigt min grej.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Självklart köp, förhoppningsvis blir det ännu bättre än Heavy Rain. Trailern blir det nog att titta på ikväll, de 35 minuterna ska jag försöka låta vara. Blir nog till att kasta ut routern så att jag inte råkar titta.

Medlem

Maffig trailer! Jag vet inte om spelet är något för mig men jag vågar ändå inte se på 35 minuter av rädsla att spoila något.

Festligt att Red Dead Redemption dök upp i några sekunder mot slutet.

Medlem

Aaaahhh måste INTE.. titta.. aaahhhhhhhhhhhh


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Inaktiv

Det ser helnice ut! Jag tokälskar grafiken och även synkningen när de pratar. En ren fröjd att titta!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vill se, men ändå inte...

blunda och lyssna ;D!

Medlem

Jag misstänker att man inte spolierar speciellt mycket av spelet genom att tittat på dessa 35 minuter.
Såg live-eventet och kan inget annat än säga att detta är det mest givna spel 2013, bara för skådespeleriet och den udda handlingens skull. Grafiken är lite si och så, tycker jag åtminstone,
Där den är som snyggast, är den lätt det snyggaste spel, som kan skådas till PS3/Xbox-eran.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vill se, men ändå inte...

Snabbspola, kolla 10 sekunder och snabbspola igen, fungerade bra. Fick se riktigt imponerande material samtidigt som man inte såg för mycket


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är helt stört vackert ibland alltså, som dom krämar ur PS3! Den där busen David Cage han lyckas minsann att framkalla känslor, blev lite blödig ibland där. Kudos! :-/


signatur

Nämen!

Medlem

När kommer denna filmen på bio i Sverige?

Medlem

Trailern var grymt bra, som andra redan sagt, hoppas det kommer till ps4 som nån special HD edition, samma gäller The Last Of Us. Vill helst inte heller köpa en ps3 nu, men i värsta fall om dom inte kommer till ps4, så kommer jag nog köpa en ps3:a på blocket. Men jävligt synd att ps4 inte kan vara ps3 kompatibel!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag tyckte det såg riktigt fult ut, särskilt när de gick utomhus längs med gatan. Och spelet verkar inte vara så värst utmanande?
Är det meningen att man ska spela igenom detta spelet med en kopp te/kaffe med fika som om det är en film eller?

Medlem
Skrivet av McNord:

Jag tyckte det såg riktigt fult ut, särskilt när de gick utomhus längs med gatan. Och spelet verkar inte vara så värst utmanande?
Är det meningen att man ska spela igenom detta spelet med en kopp te/kaffe med fika som om det är en film eller?

Japp. Det är det senaste vet du, spel som egentligen är film fast med så val som kan påverka storyn

Medlem

Asså people helt seriöst, gillar ni det här?! Ser ju ut att bli hur flopp som helst! Grafiken är som max payne 2 nivån, och på den 35min filmen, man spelar kanske 5min själva spelet, Resten är att titta färdigt gjorda scener och trycka en knapp då och då. Känns mer som en film en spel, inte impad! Ända som är bra, är det sjukt bra gjort skådespeleri & röstinspelnings jobbet dom har lagt mycket tid på, men desvärre den kommer inte rädda själva spelet, jag väntade mycket mer!

Medlem
Skrivet av sereman:

Asså people helt seriöst, gillar ni det här?! Ser ju ut att bli hur flopp som helst! Grafiken är som max payne 2 nivån, och på den 35min filmen, man spelar kanske 5min själva spelet, Resten är att titta färdigt gjorda scener och trycka en knapp då och då. Känns mer som en film en spel, inte impad! Ända som är bra, är det sjukt bra gjort skådespeleri & röstinspelnings jobbet dom har lagt mycket tid på, men desvärre den kommer inte rädda själva spelet, jag väntade mycket mer!

Du får nog fixa glasögon om du tyckte det där var ful grafik!? Speciellt med tanke på att det är på PS3. Och även om du hade rätt (vilket du inte har), så måste jag än en gång tjata att grafik är inte det viktigaste. Viktigaste är att man har kul, och har en erfarenhet som man minns! På senare års har jag knappt minnen av något spel jag spelat då flesta spelen är så lika varann, eller är skit tråkiga spel pga satsning på bara grafik (host host Crysis 1-2-3 m.fl). Jag är inte emot snygg grafik, men för mig är snygg grafik bara bonus, men absolut inte det viktigaste! Alla snorungar här är så bortskämda med grafiken, ni har aldrig spelat intelvision, tristar, atari2600, m.m, så ni fattar inte hur bra ni har det, så ni gnäller hittan dittan, jävla tjatigt. Om grafik är bara det ni bryr er om, så kan ni ju se på film istället, det är superrealism, så kan ni runka till det istället för skitspel som Crysis 2-3 mfl.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det går troll i tråden!


signatur

Nämen!

1
Skriv svar