Automation låter dig bygga bilar från grunden

Robot
Automation låter dig bygga bilar från grunden

Tröttnat på din risiga kärra? Vad passande, i Automation kan du bygga en ny.

#nyhetstips


Medlem
Automation låter dig bygga bilar från grunden

isåfall ska jag då kunna bygga en bil på riktigt efter att ha spelat detta? om inte blir jag besviken.

Medlem

Påminner mig om något liknande spel en kompis hade för 15 år sedan. Det var dock mycket simplare men gud så kul det var. Får titta på demot ikväll, kanske kan bli något.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Påminner mig om något liknande spel en kompis hade för 15 år sedan. Det var dock mycket simplare men gud så kul det var. Får titta på demot ikväll, kanske kan bli något.

Kan det vara Gearhead Garage du menar som din kompis spelade?

Medlem

Resultaten skulle minst sagt kunna bli intressanta om man på något sätt implementerade spelstilen i #Surgeon Simulator 2013 till detta.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av eXile:
Skrivet av joonsson:

Påminner mig om något liknande spel en kompis hade för 15 år sedan. Det var dock mycket simplare men gud så kul det var. Får titta på demot ikväll, kanske kan bli något.

Kan det vara Gearhead Garage du menar som din kompis spelade?

Grymt spel detdär.

Medlem

Hoppas Tycoon-eran är tillbaks <3

Medlem
Skrivet av eXile:
Skrivet av joonsson:

Påminner mig om något liknande spel en kompis hade för 15 år sedan. Det var dock mycket simplare men gud så kul det var. Får titta på demot ikväll, kanske kan bli något.

Kan det vara Gearhead Garage du menar som din kompis spelade?

Det skulle det mycket väl kunna vara! Googlade på lite bilder och det ser väldigt mycket ut som jag kommer ihåg det. Kommer ihåg att vi brukade sitta vid hans dator och pilla med däck och grejer.

Får nästan ta och se om jag kan få det att fungera på min dator nu, vore kul att få lite nostalgitripp till barndomen. Tack för hjälpen!

Medlem
Skrivet av joonsson:
Skrivet av eXile:
Skrivet av joonsson:

Påminner mig om något liknande spel en kompis hade för 15 år sedan. Det var dock mycket simplare men gud så kul det var. Får titta på demot ikväll, kanske kan bli något.

Kan det vara Gearhead Garage du menar som din kompis spelade?

Det skulle det mycket väl kunna vara! Googlade på lite bilder och det ser väldigt mycket ut som jag kommer ihåg det. Kommer ihåg att vi brukade sitta vid hans dator och pilla med däck och grejer.

Får nästan ta och se om jag kan få det att fungera på min dator nu, vore kul att få lite nostalgitripp till barndomen. Tack för hjälpen!

Inga problem! Är själv sugen att spela de lite, grymt kul va det. Får hoppas man får igång det på win7 bara

Medlem

Ta och kombinera detta med BeamNG så lär det ju bli megaawesome

http://www.beamng.com/content/

Medlem

Sikken porr musik i trailern!


signatur

Nämen!

Medlem

Varenda liten detalj... Jeeeesus, man lär ju få ut speltid iaf, tar väl några år och okänt antal personer att utveckla en bil.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av neonille:
Skrivet av eXile:
Skrivet av joonsson:

Påminner mig om något liknande spel en kompis hade för 15 år sedan. Det var dock mycket simplare men gud så kul det var. Får titta på demot ikväll, kanske kan bli något.

Kan det vara Gearhead Garage du menar som din kompis spelade?

Grymt spel detdär.

Och förbaskat svårt att få tag i, back in the day. Minns att det inte fanns att få tag på hos någon svensk distributör och att Head Games inte (då) skeppade till Sverige. Fick bli att låta en bekant köpa det i USA och ta med det hem - den spelkartongen var lite småhelig när den väl var hemma. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Förövrigt så är detta "spelet" riktigt lärorikt faktiskt!

Rekommenderar alla att testa det åtminstonne

Medlem
Skrivet av totte1015:

Förövrigt så är detta "spelet" riktigt lärorikt faktiskt!

Rekommenderar alla att testa det åtminstonne

Stämmer in - även om man hade lite allmän koll innan fördjupar spelet med stor sannolikhet den och förklarar komponenter (och hur variationer påverkar) och moment riktigt bra - nästan edutainment över det hela. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Känns som om det hade varit fett som en del av ett racingspel... Med open street maps som bana

1
Skriv svar