The Other Brothers

Robot
The Other Brothers

Mario och Luigi är bröder. Det är Joe och Jim också. Mario och Luigis spel har fantastisk kontroll. Det har inte Joe och Jims spel.

#the-other-brothers, #nintendo, #jumpman


Inaktiv
The Other Brothers

Tack för en bra recension, Kerstin! Retronörd som man är så kommer jag nog köpa det här spelet sen när det släpps på Android. Är nog kul att slöspela på min Ouya.

Den grafiska stilen påminner lite om ett gammalt Amigaspel som jag älskade när jag var yngre som utveckades av Core Design och hette Premiere. Musiken lät väldigt Amiga-esque också så om spelet är så billigt så är det nog värt det, bara för nostalgikänslan

Edit: Kontrollen är nog sannolikt bättre än till iPad/iphone på Ouyan, så det kanske blir roligare då.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Har spelat lite av detta själv, och det är som du säger om kontrollerna, näst intill ospelbart.
Hoppas det går att lösa, för dåliga kontroller i ett plattformsspel är synd #1.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Mario och Luigis okända kusiner :).

Medlem

"Fiendernas oförutsägbarhet ", brukar inte detta ge plus i andra recensioner? : p

Medlem
Skrivet av virror:

"Fiendernas oförutsägbarhet ", brukar inte detta ge plus i andra recensioner? : p

Det beror ju på vilken typ av spel man har att göra med, samt recensentens personliga åsikt. Nu ska man ju tydligen inte involvera det sistnämnda alltför mycket i recensioner har jag hört...

Grafiken faller mig inte riktigt i smaken, men det verkar vara ett bra spel ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir ett köp när dom släpper det till android eller PC.
testade pc beta eller om det va alpha versionen för ett bra tag sen nu och då funkade kontrollerna som dom skulle.

1
Skriv svar