Filma gröna grisar – Everyplay till Bad Piggies

Robot
Medlem
Filma gröna grisar – Everyplay till Bad Piggies

denna videon ska nog till wtf avdelningen.

Medlem

Det värsta är att jag personligen gillar det jag ser, fast jag inte har den blekaste aning om vad f*n man gör!!

Medlem

Tja, Ios...jag vet inte jag. Jag som gamer skulle inte vilja ha med det systemet och dess kopplade produkter att göra. Skulle vara intressant att se hur många gamers som använder Android eller annat och hur många som kör Ios.

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

Tja, Ios...jag vet inte jag. Jag som gamer skulle inte vilja ha med det systemet och dess kopplade produkter att göra. Skulle vara intressant att se hur många gamers som använder Android eller annat och hur många som kör Ios.

Människor som har erfarenhet inom hårdvara och spel går inte och köper en IOS-plattform. Det gör människor som vill ha en extremt pålitlig arbetsdator.

Samsungs 9 serie laptop är dock extremt nära Apples kvalitet/livslängd, om inte redan förbi!

phi
Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

Tja, Ios...jag vet inte jag. Jag som gamer skulle inte vilja ha med det systemet och dess kopplade produkter att göra. Skulle vara intressant att se hur många gamers som använder Android eller annat och hur många som kör Ios.

Med tanken på hur pass mycket större marknaden är på iOS så kan man nog ganska snabbt dra slutsatsen att fler gamers kör iOS än Android. Sen är det ju upp till var och en att definera "gamers" men enligt mig är det någon som tycker om att spela oavsett plattform eller genre, sen om det är Angry Birds på sin smartphone eller BF3 på sin PC eller konsol, det är helt irrelevant.

Finns för övrigt inget heter "riktiga gamers". Det är bara något som används av spelnördar som känner att dom behöver tillhöra en grupp av människor som spelar mer än genomsnittspelaren och som anser sig vara "bättre" än andra spelare. I själva verket så är dessa "riktiga gamers" bara löjligt pinsamma. Jag var nämligen en sån jag också när jag var yngre men det går över med åldern

Medlem

Tja Phi, för det första så använde jag inte ens begreppet "riktiga gamers" och för det andra tror jag inte att min egen benämning som gamer kommer gå över med åldern då jag redan är över 40 år. Om man inte får använda begreppet som gamer om sig själv...vad skall man då enligt dig använda? Och det är klart som tusan att det är skillnad mellan en casual gamer som spelar lite Xbox någon gång och lite angry birds och någon som har spelandet som huvudsaklig hobby. Det betyder inte att någon part är bättre än någon annan, men det verkar du ha tyckt i din ungdom. Det är väl ändå intresset för nya spel, hårdvara och annat spelrelaterat som gör att folk går in på fz? Tror inte merparten av fzs läsare är casual gamers. Tror dock ändå att gamers håller sig mer till Android än till Ios. Men tolka inte det som att jag är mac-hatare, min första bärbara dator var en mac...1996.

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

Tja Phi, för det första så använde jag inte ens begreppet "riktiga gamers" och för det andra tror jag inte att min egen benämning som gamer kommer gå över med åldern då jag redan är över 40 år. Om man inte får använda begreppet som gamer om sig själv...vad skall man då enligt dig använda? Och det är klart som tusan att det är skillnad mellan en casual gamer som spelar lite Xbox någon gång och lite angry birds och någon som har spelandet som huvudsaklig hobby. Det betyder inte att någon part är bättre än någon annan, men det verkar du ha tyckt i din ungdom. Det är väl ändå intresset för nya spel, hårdvara och annat spelrelaterat som gör att folk går in på fz? Tror inte merparten av fzs läsare är casual gamers. Tror dock ändå att gamers håller sig mer till Android än till Ios. Men tolka inte det som att jag är mac-hatare, min första bärbara dator var en mac...1996.

True story!

1
Skriv svar