9 minuter från Shadow of the Eternals

Medlem
9 minuter från Shadow of the Eternals

Jag hoppas dom fixar det för känslan va där och jag skulle gärna vilja se det bli verklighet grymt spel originalet. Lånade av syrran på gamla GC:n ^^

Medlem

Väldigt snyggt och stämningsfullt men stör mig på saker som att karaktärerna runt omkring honom fullständigt ignorerar när han öppnar hemliga dörrar och gör en massa oväsen av sig precis bredvid dem

Medlem

Så fort A, Y och RS-symbolerna dök upp bröts min inlevelse... Och de där demonerna var kanske lite smått herp.

Men helvetet var otroligt snyggt designat, och de verkar ha utnyttjat motorn bra. Ska bli kul att se mer om det här spelet!

Medlem

Tyckte banan de visade var extremt lik en av banorna ifrån eternal darkness, samma med kyrkan och vem man var och varför man var där. Undrar om det ska vara samma bok som ifrån eternal darkness för likheterna var slående.

Är det bara jag som tänker "bright wizard" när jag ser henne?

Medlem

Jo det är väldigt likt en del i enternal darkness. Det är ju samma bok dom tittar i och iallafall för min del gör det inget om dom gör en ren re-make fast nutids-scenen är ju annorlunda och verkar nästan utspela sig innan första spelet? Tänkte på kläderna då mest.

Medlem

Vid 3:40 - 3:50 kan man se en kvast som phasar in och ut.

tnn
Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Vid 3:40 - 3:50 kan man se en kvast som phasar in och ut.

Ja, shit vilket dåligt spel!

Medlem

Stämningsfullt.

Alltid gillat äventyr i kloster/kyrkor/slott ala Thief.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Ser ju lovande ut, ska bli kul att följa detta spelet.

1
Skriv svar