Midnight Riders från Left 4 Dead 2 önskar god jul
Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.
dags att släppa och gå vidare?
Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.
Nej egentligen inte det är ju sant. När jag betalade 500 kronor på Steam för Left 4 Dead 1 så lovade dom ut en massa DLC, vapen, allt.
Nu var vi tyvärr tvungna att betala för något som några proffs och kunniga i SDK kan göra.
Left 4 Dead 2 = Lever
Left 4 Dead 1 = Död
Left 4 Dead 2 är...
Vad L4D1 borde varit.
Nej egentligen inte det är ju sant. När jag betalade 500 kronor på Steam för Left 4 Dead 1 så lovade dom ut en massa DLC, vapen, allt.
Nu var vi tyvärr tvungna att betala för något som några proffs och kunniga i SDK kan göra.
Left 4 Dead 2 = Lever
Left 4 Dead 1 = Död
Jag spelade ettan för ett par dagar sedan. Var inga problem att hitta server och folk att spela med. Dött är det knappast.
Dom lovade, men höll inte sitt löfte. Whatever. Ingen bryr sig och det kommer inte leda någonstans att sitta och gnälla om det här. Släpp det och gå vidare som någon sa tidigare.
asså blir så trött på dom som klagar på att l4d2 inte blev en expansion utan istället ett helt nytt spel, vadå? vill ni ha gamla tråkiga l4d miljöerna och inte den nya tweakade source grafiken som finns i l4d2? spelet är så mycket bättre än l4d1!
De är mer principen att Valve lovade DLC till L4D som aldrig kom till spelet, jag förstår dem och håller med dem, även om jag köpte L4D2 nyligen, de dåligaste med 2an var att de splittade communityn.