Nu kan du se gameplay från Pokémon X och Y

Robot
Nu kan du se gameplay från Pokémon X och Y

Det är snart dags att fånga alla, men först ska vi kolla på film.

#pokemon-x, #pokemon-y


Medlem
Nu kan du se gameplay från Pokémon X och Y

Hur många pokemon ska vi nu fånga O_O? Men det såg trevligt ut :). Grejhöjta med 3D =).

Medlem

Nu blev man lite besviken
Här trodde jag att man skulle se ett gäng japaner som sitter och skriker när en annan japsare spelar

Medlem

Det kommer att svida att punga ut en massa pengar för ett 3DS

Medlem

+ Äntligen 3D!
- Verkar bara vara grafiken som gjorts i 3D, inte själva spelet

Medlem

Precis beställt en 3DS XL. Så pokemon blir det så in åt he*vete! ;DD

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Precis beställt en 3DS XL. Så pokemon blir det så in åt he*vete! ;DD

Ditt inlägg fick mig att kolla upp 3DS på prisjakt. Jag trodde att standard-versionen fortfarande skulle ligga på 2000 spänn, haha.
Då kanske det inte är så farligt att inhandla en.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av OddGreen:

Precis beställt en 3DS XL. Så pokemon blir det så in åt he*vete! ;DD

Ditt inlägg fick mig att kolla upp 3DS på prisjakt. Jag trodde att standard-versionen fortfarande skulle ligga på 2000 spänn, haha.
Då kanske det inte är så farligt att inhandla en.

Jag köpte när det var extrapris på Elgiganten, kostade 1290kr då. Men är ändå värt det

Medlem

Kan någon påmnna mig... Det är 2013, vad är Nintendo's ursäkt för att deras spel har pixlar lika stora som en tumme? PSVita spelen ser ju helt okej ut, antar att skillnaden är att PSVita inte har några spel.

Inaktiv
Skrivet av Syahin:

Kan någon påmnna mig... Det är 2013, vad är Nintendo's ursäkt för att deras spel har pixlar lika stora som en tumme? PSVita spelen ser ju helt okej ut, antar att skillnaden är att PSVita inte har några spel.

Minecraft..

Medlem
Skrivet av Syahin:

Kan någon påmnna mig... Det är 2013, vad är Nintendo's ursäkt för att deras spel har pixlar lika stora som en tumme? PSVita spelen ser ju helt okej ut, antar att skillnaden är att PSVita inte har några spel.

Pga att maskinen inte kostar mer än 1500? om ihåg att Vitan kostar minst 2000 och att telefoner med högupplösta skärmar kostar 4-5k.

Medlem
Skrivet av Syahin:

Kan någon påmnna mig... Det är 2013, vad är Nintendo's ursäkt för att deras spel har pixlar lika stora som en tumme? PSVita spelen ser ju helt okej ut, antar att skillnaden är att PSVita inte har några spel.

Det 10 gånger bättre ut på 3DS än vad det gör när du kollat gameplay på en gigantisk skärm.

Skribent

Eftersom ingen ställt frågan vi alla tänkt ställa: När kommer (ett riktigt) Pokémon till Wii U?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Eftersom ingen ställt frågan vi alla tänkt ställa: När kommer (ett riktigt) Pokémon till Wii U?

Aldrig, eftersom GF anser att den lokala bytesaspekten typ är det viktigaste i spelet (vilket säkert stämmer i Japan där Pokémon är störst).

Medlem

Jag vill spela nu!

Medlem

Det börjar arta sig för den där sortens pokemonspel man drömde om som barn. Ge mig en rejäl löneförhöjning och kanske rentav en sjukskrivning till hösten så kommer jag nog sitta där och fånga monster

1
Skriv svar