Lek gul bil i Grand Theft Auto V

Robot
Lek gul bil i Grand Theft Auto V

Om detta var en lek, då hade du förlorat. Som tröst kan du se några nya bilder från spelet.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Lek gul bil i Grand Theft Auto V

Är detta verkligen konsol bilder som inte är modifierade? Då är jag verkligen imponerad. Men aja grafik är inte så viktigt på GTA 5 ba det kanske är som Red Dead eller lite bättre så är jag nöjd med Rockstar!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ser ut och bli ett så jävla brett spel med så många olika miljöer, är taggad som fan :P, hoppas nu bara att dom släpper det till pc samma dag som konsol /=

Skribent
Skrivet av electric8:

Är detta verkligen konsol bilder som inte är modifierade? Då är jag verkligen imponerad. Men aja grafik är inte så viktigt på GTA 5 ba det kanske är som Red Dead eller lite bättre så är jag nöjd med Rockstar!

Har vi lärt oss en sak, då är det att ta screenshots med en lastbil salt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av electric8:

Är detta verkligen konsol bilder som inte är modifierade? Då är jag verkligen imponerad. Men aja grafik är inte så viktigt på GTA 5 ba det kanske är som Red Dead eller lite bättre så är jag nöjd med Rockstar!

Har vi lärt oss en sak, då är det att ta screenshots med en lastbil salt.

Hahahamade my day! oh wow Skyrim var värre än en lastbil snarare 4 långtradare salt.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av electric8:

Är detta verkligen konsol bilder som inte är modifierade? Då är jag verkligen imponerad. Men aja grafik är inte så viktigt på GTA 5 ba det kanske är som Red Dead eller lite bättre så är jag nöjd med Rockstar!

Har vi lärt oss en sak, då är det att ta screenshots med en lastbil salt.

Hahahamade my day! oh wow Skyrim var värre än en lastbil snarare 4 långtradare salt.

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.

Du borde prova "New Super Mario Bros U". Det verkar passa dig bättre. Jättemånga färger!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

ser lite ut som en camaro ss 69:a eller så.
är hypad för detta liret. hoppas att min burk håller.

ZF
Medlem

buhu för rubriksättningen! trodee ju det handlade om taxiuppdrag..

Medlem

Är så otroligt ointressant med allt som INTE är "ingame".

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av marcus8958:

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.

Du borde prova "New Super Mario Bros U". Det verkar passa dig bättre. Jättemånga färger!

Har spelat det och det är ett bra spel. Men äger inget Wii och är inte speciellt sugen på Mario just nu.

Hur som helst är det inte antalet färger som spelar roll. Det är hur man använder dom och Skyrim som är enormt fult med lågupplösta texturer, grötiga färger och väldigt begränsade grafikinställningar.
Genom att modda skyrim med hjälp av bättre texturer, ljus, bättre polygonmodeller kan man få spelet vackrare men inte bara det utan mörkare dungeons som gör att man måste använda fackla för att se något.
Det gör spelet mycket roligare att spela då själva gameplay är väldigt bristande i spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.

Bra ide, gör om ett grått, kargt, kallt och grisigt Skyrim till high fantasy med lysande klara färger och bloom. Som om det inte fanns nog av de fantasyspelen redan.

Medlem

Visst fan hade det varit underbart med ett bra GTA V till PC, men för mig är GTA soffspelens konung..

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av marcus8958:

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.

Du borde prova "New Super Mario Bros U". Det verkar passa dig bättre. Jättemånga färger!

Har spelat det och det är ett bra spel. Men äger inget Wii och är inte speciellt sugen på Mario just nu.

Hur som helst är det inte antalet färger som spelar roll. Det är hur man använder dom och Skyrim som är enormt fult med lågupplösta texturer, grötiga färger och väldigt begränsade grafikinställningar.
Genom att modda skyrim med hjälp av bättre texturer, ljus, bättre polygonmodeller kan man få spelet vackrare men inte bara det utan mörkare dungeons som gör att man måste använda fackla för att se något.
Det gör spelet mycket roligare att spela då själva gameplay är väldigt bristande i spelet.

http://i.imgur.com/zPWmV.jpg

Fast sen ska spelet vara spelbart. Kontrasten på den bilden är inte bra, vist det är vackert men det är inte spelbart imo.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av marcus8958:

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.

Du borde prova "New Super Mario Bros U". Det verkar passa dig bättre. Jättemånga färger!

Har spelat det och det är ett bra spel. Men äger inget Wii och är inte speciellt sugen på Mario just nu.

Hur som helst är det inte antalet färger som spelar roll. Det är hur man använder dom och Skyrim som är enormt fult med lågupplösta texturer, grötiga färger och väldigt begränsade grafikinställningar.
Genom att modda skyrim med hjälp av bättre texturer, ljus, bättre polygonmodeller kan man få spelet vackrare men inte bara det utan mörkare dungeons som gör att man måste använda fackla för att se något.
Det gör spelet mycket roligare att spela då själva gameplay är väldigt bristande i spelet.

http://i.imgur.com/zPWmV.jpg

Det blir som ett nytt spel med ENB-Enhancer eller vad den nu heter. Det blir fruktansvärt mycket läskigare (och stämningsfullt) att smyga runt i grottor utan att kunna se ordentligt!

Medlem

Jag kommer att gråta en gigantisk skvätt om det inte kommer till PC!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av marcus8958:

Skyrim var så vitt, brunt, grått och tråkigt att man blev deprimerad. Tur att man kunde modda det till PC så det blev ett riktigt snyggt spel.

Bra ide, gör om ett grått, kargt, kallt och grisigt Skyrim till high fantasy med lysande klara färger och bloom. Som om det inte fanns nog av de fantasyspelen redan.

Det här är alltså vad du tycker är grått, kallt och grisigt som gör spelet vackert.
Spelet använder samma färger och inställningar i stort sett genom hela spelet. Mörka områden är inte mörkta utan burna, vita, gråna och tråkiga.

Det här är vad jag tycker är mycket snyggare och helt klart använder sig mer färger på ett mycket bättre sätt. Mörka områden är mörka, ljusa områden är ljusa och det är en enorm skillnad att gå i en grotta i mörkret i jämförelse med att gå ute på en äng mitt på dagen.

Men visst om du tycker spelet blir snyggare när det alltid är brunt, grått och tråkigt så visst är det bra för dig. Men jag tycker bättre om när spelet är vackert och närmare verkligheten. Det ger mer inlevelse när mörka grottor verkligen är mörka och när solen lyser över ängarna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

We all live in a yellow submarine!


signatur

Nämen!

1
Skriv svar