Simcity får nöjesparker i nytt dlc

Robot
Simcity får nöjesparker i nytt dlc
Medlem
Simcity får nöjesparker i nytt dlc

Here comes the storm...

Medlem

Sååååååå... vart i mitten av din stad hade de tänkt att detta skulle få plats i den lilla yta man har att bygga på?

Medlem

Bashing: Trevligt, tyvärr har jag ingen plats


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Underbart! Jag ska bara riva mina industrier, nej vänta dom har jag ju tagit bort för att få plats med bostäder..
Jag hoppas att mina simar kan sova på tivolit annars kommer antalet uteliggare öka drastiskt i min stad..

Skrivet av trasapa:

Underbart! Jag ska bara riva mina industrier, nej vänta dom har jag ju tagit bort för att få plats med bostäder..

...som vi tagit bort för att få plats med affärer...som vi tagit bort för att få plats med industrier...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det med att städerna är för små hade jag inte klagat på man haft med sig pengarna till "nästa stad". Då hade de inte varit några problem, but now it is ...

Medlem

Detta ska placeras i min gigantiska stad...........som för övrigt inte existerar.


signatur

- Wiiga -

Medlem
Medlem

Ytterliggare en sak som ska placeras i en stad som har storleken av en halv förort.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

omg, kan dom inte fixa spelet istället. sigh!!!!!

Medlem

mmm hade hellre sett att jag kunnat logga på alla mina städer

Medlem
Skrivet av Winzi:

Sååååååå... vart i mitten av din stad hade de tänkt att detta skulle få plats i den lilla yta man har att bygga på?

Håller med detta!

Medlem

Trevligt... men vart fasen har ni gjort av uppdateringen som fixar spelet?

Medlem

Grabbar grabbar lugna er lite, kommer snart några fina DLCn som löser det problemet åt er också


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Hoppas det är en loppcirkus för annars kan det bli väldigt tight i min stad.


signatur

War never changes.

Medlem

hahah de är så otroligt roligt att läsa allas kommentarer

Medlem

Man får väl starta en helt ny stad för att få plats med nöjesfältet.

Medlem

Jag ser ingen vits med DLC då det inte finns nog med utrymme att bygga på de lotter man får i spelet.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Det känns så himla dåligt planerat allt det här. Att släppa DLC efter DLC på ett redan litet område. Man bygger ju lätt upp ytan på en kväll. Ska man börja rasera sin infrastruktur för att få det att få plats?

Jag var riktigt sugen på nya SimCity, men ju närmare release man kom så blev det bara värre och värre. Betan imponerade inte alls, men jag hörde fortfarande rykten om att det man saknade skulle komma "snart"/"sen". Ännu har de funktionerna inte kommit, utan istället DLC. Nej tack. Nej.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Varför fixa buggar när man kan sälja DLC? )))))


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hahahahahahahaha :)Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha :)Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha :)Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha :)Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha :)Hahahahahahahaha
Hahahahahahahaha :)Hahahahahahahaha

Medlem

Spelet skulle vara helt underbart om man skulle kunna bygga över hela området istället för alla dessa småstäder.

Medlem

Spelet är trasigt, att lägga till mer mjölkande DLC fixar inget alls.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Jag ser ingen vits med DLC då det inte finns nog med utrymme att bygga på de lotter man får i spelet.

Exakt det som kommer komma i DLC!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Oj va spännande! Hur mycket kostar kalaset?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Kostar? Tror dom verkligen att jag skulle slänga ut pengar på DLC till ett spel som är trasigt? Och jag anser att trasigt är ett väldigt generöst uttryck!
IN YO DREAMZ EA!

k3m
Medlem
Skrivet av dotque:

Grabbar grabbar lugna er lite, kommer snart några fina DLCn som löser det problemet åt er också

HAHAHA!

Medlem

DLC, ett från början bra koncept som har totalfördärvats av dessa giriga korrumperade företag, och är nu inget mer än en ursäkt att släppa halvfärdiga och trasiga spel.

Inaktiv
Skrivet av trasapa:

Underbart! Jag ska bara riva mina industrier, nej vänta dom har jag ju tagit bort för att få plats med bostäder..
Jag hoppas att mina simar kan sova på tivolit annars kommer antalet uteliggare öka drastiskt i min stad..

Hur är det nu? Har för mig att jag har läst att man inte behöver ha affärer eller industrier, utan att det räcker att bara bygga bostäder överallt så går det bra ändå?

1
Skriv svar