Electronic Arts och Microsoft har ett speciellt förhållande

Robot
Electronic Arts och Microsoft har ett speciellt förhållande

Andrew Wilson från Electronic Arts intog en bit in i Xbox-eventet scenen och pratade om framtiden.

#electronic-arts, #fifa-14


Medlem
Electronic Arts och Microsoft har ett speciellt förhållande

Galaktiska Imperiet slår sig ihop med Borgerna.

Det här bådar inte gott.

Medlem

Någon som fattade om hela Ultimate Team kommer Xbox-exklusivt? Isf är det ju ett rätt stort slag mot PS4

Medlem
Skrivet av Odee:

Någon som fattade om hela Ultimate Team kommer Xbox-exklusivt? Isf är det ju ett rätt stort slag mot PS4

Tyckte han sa Exlusive for Xbox. Man får väl hoppas på att det är tidsbegränsat men troligen inte.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Galaktiska Imperiet slår sig ihop med Borgerna.

Det här bådar inte gott.

HAHAHA Jag garva så kaffet for ut över t-bordet här din jävel!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Odee:

Någon som fattade om hela Ultimate Team kommer Xbox-exklusivt? Isf är det ju ett rätt stort slag mot PS4

EA bekräftade på sin Facebook-sida att Ultimate Team kommer till båda plattformarna.

Medlem

Väntade mig nästan bu-rop när de sa EA, med tanke på hur hatat det företaget är, men det var väl ingen som vågade`?

Eller var de förinspelade applåderna och hejja-ropen för höga?

Medlem

Pest och superpest kombinerat blir allt oheligt inom gaming.

Next gen känns redan D.O.A

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Väntade mig nästan bu-rop när de sa EA, med tanke på hur hatat det företaget är, men det var väl ingen som vågade`?

Eller var de förinspelade applåderna och hejja-ropen för höga?

Fanns nog ett antal som satt där och fick betalt. Jag menar komigen de klappa ju för "allt".

Inaktiv
Skrivet av kivi:
Skrivet av DeFeCT:

Väntade mig nästan bu-rop när de sa EA, med tanke på hur hatat det företaget är, men det var väl ingen som vågade`?

Eller var de förinspelade applåderna och hejja-ropen för höga?

Fanns nog ett antal som satt där och fick betalt. Jag menar komigen de klappa ju för "allt".

"The cheering in the audience is not coming from the press..."

https://twitter.com/AdamSessler/status/336901672662077443

Medlem

Microsoft får EA och Sony får Blizzard? Tur att jag knappt har ett konsollintresse längre.

Medlem

Steg 1. Ha en chef som lixom "råkar" twittra att Wii U är skit och dödfödd
Steg 2. Skaffa ett speciellt förhållande med Microsoft
steg 3 ??????
Steg 4. Profit

Medlem

Lutar mer och mer till PS4... inte för detta med EA, det skiter jag fullkomligt i. Men av allt som man hitintills fått se så är det PS4 som faktiskt verkar satsa på spel och inte "hur vi ska ta över ditt sociala media och visa hur du kommer att titta på tv framöver".

Medlem
Skrivet av Winzi:

Lutar mer och mer till PS4... inte för detta med EA, det skiter jag fullkomligt i. Men av allt som man hitintills fått se så är det PS4 som faktiskt verkar satsa på spel och inte "hur vi ska ta över ditt sociala media och visa hur du kommer att titta på tv framöver".

Men hallå sakta i backarna!, det är ju faktiskt PS4 som har en FYSISK SHARE knapp på kontrollen!!!1

Medlem
Skrivet av MutatedElk:
Skrivet av Winzi:

Lutar mer och mer till PS4... inte för detta med EA, det skiter jag fullkomligt i. Men av allt som man hitintills fått se så är det PS4 som faktiskt verkar satsa på spel och inte "hur vi ska ta över ditt sociala media och visa hur du kommer att titta på tv framöver".

Men hallå sakta i backarna!, det är ju faktiskt PS4 som har en FYSISK SHARE knapp på kontrollen!!!1

Den må ha en fysisk share knapp, men PS4 blev inte mer eller mindre presenterad som en HTPC med en apple prislapp. Microsoft försöker alldeles för mycket att bli ett allt i allo system.
Jag har redan en digital box, jag har redan en enhet att spela upp alla filmer och lyssna på musik på. Det jag vill ha i en konsol är spel, resten finns det redan billigare lösningar för.

1
Skriv svar