Call of Duty: Ghosts – reveal-trailer och information!

Robot
Call of Duty: Ghosts – reveal-trailer och information!
Medlem
Call of Duty: Ghosts – reveal-trailer och information!

Det som dom visade såg ju föga imponerande ut. Typ som BF3 på mellan-inställningar. Men men, man kan ju leana nu i alla fall, sicken innovation. Top lelz.

Medlem

Måste ju säga att som PC-användare blir man besviken varje gång något "revolutionerande" kommer till konsol. Får sätta hoppet till E3!

Medlem
Citat:

vågar man gissa på olika hattar?

Call of Hats!

Avstängd

Revolutionerande teknik med fiskar som simmar iväg om man kommer för nära...
Dom nämnde också nånting om dynamiska multiplayer maps. Kom då ihåg att det är scriptade dynamiska händelser.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Citat:

vågar man gissa på olika hattar?

Call of Hats!

Call of Dogs var det ju, missade du helt poängen med videon? ;p

Medlem

Vad hände med ny grafik/spelmotor? Nej tack känns jävligt krystat.

Medlem

Skogen dom visade såg ut som Crysis, det första spelet :D. Och för övrigt såg motorn ungefär likadan ut förutom en högre polygon count. Vilken smörja.

Medlem
Skrivet av painOplenty:

Vad hände med ny grafik/spelmotor? Nej tack känns jävligt krystat.

Kollade du på videon?

Avstängd
Skrivet av painOplenty:

Vad hände med ny grafikmotor? Nej tack känns jävligt krystat.

För infinity ward måste det ju kännas som en jävligt stor förbättring eftersom dom kallade MW3s grafik motor den bästa grafikmotorn tills nu...


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Inaktiv

Call Of Duty: Goats

Medlem

Bra trailer men spelet kommer nog däremot inte vara värst vidare.

Medlem

Någon annan som tycker det ser sämre ut än första Crysis och bibehåller den där fan vad 2007 det ser ut känslan?


signatur

Idono. That's me!

Geeks Gaming

jaha och var är den här "nya" motorn då?
De verkar som dom fortfarande håller i sin Ctl+c Ctl+v arbetsmetod

Att skriva manus för film till vardags, och sedan skriva för spel är inte alltid en lyckad kombination, det vet vi. Vi får se.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"visa hår på armarna, skrapsår och till och med smuts under naglarna."

Next gen! Definitive buy!

Medlem
Medlem

Vafan skulle det här spelet inte vara next gen det är ju likadan grafik som det har varit i snart 5 år...

Medlem

Jag är inte COD-hater av princip men jag skrattade på riktigt när de började göra jämförelser med MW3 på det visuella.

Rent visuellt så var det ju "mjä"...en KLAR förbättring över MW3 (BO2 såg betydligt bättre ut det också) men det är inte en självklart bra jämförelse. Tyckte mig känna igen en hel del animationer från tidigare COD spel...jag gissar att den här "nya" spelmotorn är något i stil med vad Frostbite 3 är: en utveckling av den tidigare motorn. Det är säkert tekniskt invecklat och det är uppenbarligen stora förändringar från tidigare, men i slutändan blir det ändå inte så omväldande imponerande.

Medlem

Kan bara älska folk, först klagar dom på att den gamla motorn suger och är usel, nu klagar folk på att den nya motorn suger och är usel.

Själv så vill jag se den i action, explosioner mm. Då får man se hur mycket bättre den är.

Call of Voff blir säkert OK, kanske finns det annat nytänk också?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"En ny motor gör det möjligt att visa hår på armarna, skrapsår och till och med smuts under naglarna."

Och så tycker folk att rumpdaller är onödigt... det syns ju åtminstone!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

jaha och var är den här "nya" motorn då?
De verkar som dom fortfarande håller i sin Ctl+c Ctl+v arbetsmetod

Ser du ingen skillnad på det där och MW3 bör du allvarligt dra iväg till optikern och kolla synen. Säga vad man vill om CoD serien men att hata såpass mycket att du totalt ignorerar vad du ser är bara löjligt.

Medlem
Skrivet av Dryn:
Skrivet av Jinxswe:

jaha och var är den här "nya" motorn då?
De verkar som dom fortfarande håller i sin Ctl+c Ctl+v arbetsmetod

Ser du ingen skillnad på det där och MW3 bör du allvarligt dra iväg till optikern och kolla synen. Säga vad man vill om CoD serien men att hata såpass mycket att du totalt ignorerar vad du ser är bara löjligt.

Då måste jag noga också iväg till optikern imorgon.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Kan bara älska folk, först klagar dom på att den gamla motorn suger och är usel, nu klagar folk på att den nya motorn suger och är usel.

Själv så vill jag se den i action, explosioner mm. Då får man se hur mycket bättre den är.

Mer i stil av överhypat. Motorn är redan föråldrad då den inte har någon som helst nytänkande. Den drivs av teknologi som användes redan 2007.


signatur

Idono. That's me!

Geeks Gaming

Hahaha har sagt de innan och säger de igen... bästa med att dom släpper ett nytt CoD är att se alla Fanbuttboys rage på enXD hahaha så underhållande

Fick till och med ett fint pm från någon p12a... perfekt läsning till frukosten ju

Medlem

Inge speciellt, finns snyggare motorer... detta är inget jämfört med ue4 och ce.

Men sure.. ett stort hopp för cod, men ett litet steg för industrin.

1
Skriv svar