Gran Turismo 6 – så här ser det ut i rörelse

Medlem

Så jävla tråkiga ljud.

Inaktiv

vad långsamt det ser ut att gå? och grafiken ser inte heller ut som ngt extraordinärt .. inget som får mig att ramla av stolen och förboka en ps4

Medlem
Skrivet av tavener:

Såg bra ut tycker jag. Någon som vet om man kommer kunna kvadda bilarna?

Samma kassa kollisionsfysik är vad som visats hittills. Mindre stretching av polygoner, fler ljud och en rejäl läxa av Forza's skademodellering hade inte varit för sent att se men betvivlar att det kommer förbättras så hemskt mycket till release av GT6.

Skrivet av Caedmon:

vad långsamt det ser ut att gå? och grafiken ser inte heller ut som ngt extraordinärt .. inget som får mig att ramla av stolen och förboka en ps4

Mjae det kommer (som sagts ett par gånger i tråden) till Ps3 dock.

Skrivet av Edd1e:

Trailern i 1080p/60fps kan vara värd att slangas ner. (440 MB ca)

Tanka ner den om du ids. Inte illa för att vara current gen.

Tycker det är lustigt att folk inte blir så värst imponerade trots att många verkar milt besvikna över PS4:ans grafik.. ? lol

Medlem

Brukade spela mycket GT när jag var liten men på senare år har Forza tagit över tronen när det kommer till racing. I mitt tycke är det en rejäl klasskillnad dessutom så nu när jag spelar GT önskar jag bara att jag spelade Forza istället.

Medlem
Skrivet av Leffe-Bengan:

Så jävla tråkiga ljud.

Hur tror du bilar låter i verkligheten?

För övrigt är femman redan så otroligt snygg att det är svårt att göra grafiken snyggare utan att lägga på överdrivna effekter.

Medlem

Korckljudet! Bort me de oljudet! Fan, har dom inte kommit på nåt bättre än att slå ihop två dunkar?!? WTF!

Medlem

Om det här är GT6 blir det inget köp förrän det dimper ned mot en 200-300 kr.
Och det där förbaskat dåliga däckljudet, kan de aldrig göra om dem eller ?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar