Massive Chalice – ny Kickstarter-kampanj från Double Fine

Medlem
Massive Chalice – ny Kickstarter-kampanj från Double Fine

Läste "bjuder på turordningsbaserad strategi till pc-formatet. Xcom: Enemy Unknown, Final Fantasy Tactics och Fire Emblem: Awakening nämns som inspirationskällor." och jag fick ett vill ha bäger!
hoppas dom använder gladius till gaemcube som insperation ochså har alltid viljat ha en combo mellan ffta och det


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Snart finansierat

$500000 på en dag är ju rätt bra.

Medlem

Dom vet hur man gör kickstarter videos iaf.

Medlem

Ska definitivt följas verkar det lovande blir det nog att sponsra med 100 dollar så man kan spela sin egen bloodline ^^

Skulle dock vilja se lite mer bilder om hur dom tänkt sig själva spelet först.

Medlem

Sponsrade på direkten, det här ser kul ut ^^

Medlem

är det någon som vet hur man får folk att kickstarta ett projekt så är det fan double fine alltså. Älskar verkligen spelidén dom har till Massive Chalice, ska bli intressant o följa detta projekt.


signatur

God is dead

Dem får min backning 90% för att dem liknar det lite som final fantasy tactics. Senast förra veckan letade jag igenom the Internetz för liknande. Enda jag hittade var Kings Bounty and that was dissapointing as hell.

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Sponsrade på direkten, det här ser kul ut ^^

ser kul ut? Låter kul tycker jag stämmer bättre med tanke på att dom inte visat några bilder ifrån spelet. La en reminder på det så jag kan följa projektet och sponsra senare. Låter jävligt skoj dock efter som Xcom o Fire Emblem är några utav mina favorit spel

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Xepheros:

Sponsrade på direkten, det här ser kul ut ^^

ser kul ut? Låter kul tycker jag stämmer bättre med tanke på att dom inte visat några bilder ifrån spelet. La en reminder på det så jag kan följa projektet och sponsra senare. Låter jävligt skoj dock efter som Xcom o Fire Emblem är några utav mina favorit spel

Jajo, dålig formulering. Men du förstod vad jag menade ändå hoppas jag.

Medlem

Donerade till deras förra projekt, verkar intressant men den här gången kommer jag nog vänta tills spelet går att köpa.

DF kan som redan sagts göra videos som fångar ens intresse och (anser jag) har samma härliga humor som jag förr förknippade LucasArts med.

Medlem

ÅHHH ett till!! Fan trodde jag fått alla våta drömma uppfyllda men nä, bara att öppna plånboken igen! TA MINA PENGAR!!!

Donera nu lite pengar till det här projektet vet ja

http://www.kickstarter.com/projects/1949537745/armikrog


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

asiatisk ..brud..i ..sjuksköterkseuniform....skulle funka

MEG
Medlem

Kul video, hoppas spelet blir lika roligt....


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar