Äventyrshelg hos Gog!

Medlem
Äventyrshelg hos Gog!

Dark Reign 1 och 2!! najs grymma spel på sin tid

Medlem

Nice, äger en del av spelen men det kan nog bli att man köper ett par. Synd att de inte har med Larry spelen, har samtliga förutom del sju och del sex vill jag gärna ha med tal. Hur som helst många bra spel=).

Medlem

Ang. Phantasmagoria så är det inget jag spelat, men jag upptäckte ett stavfel på spelets infosida här på FZ
"mördrömmar".

Nä... jag hade inget vettigt att tillägga om spelen i övrigt, bortsett från att jag aldrig kom särskilt långt i KQ-spelen.

Medlem

Sluta mjölka dessa gamla reliker! Visst! De var guld en gång i tiden! Men nu... Pengar kan skramla fram den den värsta haggan

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Sluta mjölka dessa gamla reliker! Visst! De var guld en gång i tiden! Men nu... Pengar kan skramla fram den den värsta haggan

Du vet väl att (nästan) hela GoG.com sajten är baserat på iden att sälja äldre spel för moderna?

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Sluta mjölka dessa gamla reliker! Visst! De var guld en gång i tiden! Men nu... Pengar kan skramla fram den den värsta haggan

De är guld fortfarande och kan utmana även moderna spel i underhållningsvärde.

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Sluta mjölka dessa gamla reliker! Visst! De var guld en gång i tiden! Men nu... Pengar kan skramla fram den den värsta haggan

Själv anser jag att dessa äldre spel är bättre än många av dagens spel. Då handlade det inte om att göra så grafiska spel som möjligt. GoG är det bästa som hänt en gamer som mig själv, enkelt att få tag på alla de spel jag inte hade råd att spela som barn.

Herr rygg
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Swedenrock:

Sluta mjölka dessa gamla reliker! Visst! De var guld en gång i tiden! Men nu... Pengar kan skramla fram den den värsta haggan

Själv anser jag att dessa äldre spel är bättre än många av dagens spel. Då handlade det inte om att göra så grafiska spel som möjligt. GoG är det bästa som hänt en gamer som mig själv, enkelt att få tag på alla de spel jag inte hade råd att spela som barn.

Kan bara instämma. Oj vad jag har handlat mycket spel från gog Gör hela helgen!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Oh my god, Police Quest. Fattade aldrig det spelet för fem öre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det fick bli Police Quest och Kings Quest. Nu är lördagskvällen räddad

Medlem

Men inte Discworld Noir, typiskt det enda peka & klicka äventyret som är värt namnet har de inte...

k3m
Medlem

Man bara måste älska gog.com Sen säljer de även nya spel också, till de som inte vet det.

Medlem

Quest for Glory!

1
Skriv svar