SWAT möter Hotline Miami i Door Kickers
Det var länge sedan det var så här strategisk att sparka in en dörr.
#medal-of-honor-warfighter, #hotline-miami
Detta påminner om ett gammalt spel från förr. kan inte komma ihåg vad det heter men jag tror det var i stil med x-com, fast man var brittisk specialstyrka.. Var väl i samma veva som de dära spelen var poppis
swat....snyft,
swat3 spelade jag så det blödde ur ögon och fingrar.
Finns ju en spirituell uppföljare på gång som heter Takedown.
Hoppet lever serru.
ohhh...tackar! hade ingen aning!
undrar när det släpps? hittar ingen info om det...men jag sitter här med gräspollen i ögonen så jag har säkert missat det...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
så tråkigt att swat och rainbow och ghost recon dog ut eller ja, populariteten försvann ju aldrig riktigt. Utan utvecklarna bara gick åt helt fel håll och slutade göra spelen jag älskade och försökte göra hela allt ihop mainstream :'/
Kan fortfarande sätta mig med swat 3 och ha kul, bästa order-systemet som någonsin gjorts. Man får väl bara hoppas på takedown, pyntade 10 dollars till deras kickstarter bara för jag blev så glad
Detta påminner om ett gammalt spel från förr. kan inte komma ihåg vad det heter men jag tror det var i stil med x-com, fast man var brittisk specialstyrka.. Var väl i samma veva som de dära spelen var poppis
Kan det vara spelet Deadline från 1996?
Ser ut att vara det ja. Tackar
undrar när det släpps? hittar ingen info om det...men jag sitter här med gräspollen i ögonen så jag har säkert missat det...
Spelet har inget releasedatum än, men håll koll på den här sidan. http://takedownthegame.com/
swat....snyft,
Hoppet lever serru.
swat....snyft,
Hoppet lever serru.
varför berättade du om detta nu?! nu vill man ju ha det direkt!
ett av de få spel jag faktiskt ser fram emot.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Haha man kan stödja dem på deras hemsida med ett antal olika summor som ger olika saker, bl.a.:
"Hardcore Support Group - 300$
Every game that we’ll ever make! + Access to internal builds (that crash a lot) + Regular Video Confs with Dev Team + All previous tiers."
EDIT: Länk http://inthekillhouse.com/buy/