Rykte: Listan på alla spel som visas på Microsofts E3-show

Medlem

Tydligen fake enligt Jos Hendriks hos bioware

‏@Sjosz
Rumors floating around about a leak of Microsoft's E3 game line-up are but rumors, but boy am I hoping that there is a new Banjo Kazooie.

Inaktiv
Skrivet av kill455:
Skrivet av bleak:
Skrivet av kill455:

League of legends? haha wtf. Stor chans där..

Med så enkelt och långsamt gameplay så går det garanterat.

Huh? Vad har det med enkelt och långsam att göra? Eller är du ett troll? Menar du att t.ex. Dark Souls är "enkelt och långsamt"

Menar att HoN och Dota2 ej hade gått med xboxdosa där det händer mycket mer (kontrollera flera enheter t,ex). LoL kan passa då det är ett enklare spel.

Förstår du hur jag menar?

Medlem

Av listan med 22 titlar får jag det tilll 5 som är originella, resten är uppföljare. Är det soppatorsk i idémaskinen månne?

Och bara för att säga emot mig själv lite så är ju ett helt nytt Banjo Kazooie riktigt tufft iochförsig, hade även velat se ett nytt Perfect Dark,.

Medlem
Skrivet av Herk:

Tydligen är Halo: Spartan Assault äkta* så den här listan kan nog vara sann!

*http://www.oxm.co.uk/55313/halo-spartan-assault-unveiled-for-windows-8-smartphones-and-tablets-first-screenshots-and-trailer/

Knappast hela listan. Men ja Halo Spartan Assault är väldigt äkta, fast det finns ju inget som säger att det kommer till X1 än. Det är killarna bakom Gattling Gears som gör det, och för er twin stick shooterfans så behöver jag inte berätta vilket bra spel det är.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Securion:

DayZ är det enda som verkar intressant. Resten är bara zzzZZZzzz.

Men för bövelen.. Man kan inte spela DayZ på konsoll.. nej.. bara nej..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

123
Skriv svar