Dice-chefen: "Vi har ett par överraskningar på E3"
Karl-Magnus Troedsson, chef för Dice, lovar att ta med sig överraskningar till E3.
#dice, #battlefield-4, #mirrors-edge-2
CARD GAMES ON MOTORCYCLES!
Mjo ME 2 och eventuellt något tidigt utlåtande om ett Star Wars spel.
Något som jag faktiskt ser framemot dock, är att DICE ska köra live-feed direkt från deras bås när random folk testar BF4 MP (om de inte har ändrat på det), ska bli intressant.
Commander verkar ju vara så gott som 100% "confirmed" med:)
nåt starwars-spel också skulle jag tro
STAR WARS spel kommer nog som alla pressmeddelanden sagt att utvecklas av Kanadensiska BioWare, med hjälp av DICE och utvecklarna av "dead space",
så alla nya STAR WARS spel kommer att återfinnas om existerande, hos BioWare corp.
Att Dice lämnar EA *håller fingrarna*
^
BF3 har ju skapligt många vapen xd
Tycker dock att nästan alla vapen saknar karaktär. Hoppas dom lyckas fixa det bättre.
Överraskningen kommer vara att dom kommer sluta ljuga för PC-spelare!
Exempel:
Självklart kommer vi INTE ha PC-spelarna i åtanke när vi gör framtidens Battlefield-spel.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Pinball Dreams HD!
Finns ju redan, för ios förvisso, men det finns.
iOS räknas inte PC&Android or gtfo
Windows phone 8*
Svär inte!
kunde inte bry mig mindre om fler fps. dock skulle jag bry mig VÄLDIGT mycket om ett fppg (first person parkour game)!
hellre då et owsba/sfppg (open world sandbox action/stealth first person parkour game)
jag har faktiskt inget emot det linjära om det innebär att de kan göra ett längre spel med ännu mer fokus på story och coola moments. gta kan få sköta open-world-biten. blanda linjära bitar med lite öppnare ytor a'la tomb raider vetja. gillade nya tomb raider.