Medlem
Skrivet av raenzo:

Jag fick mitt spel idag! Webhallen gjorde ett fint felutskick såhär till helgen *springer och startar ps3an*

Vart bor du? Jag vill också lira


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Aftonbladet gav spelet 2/5. Jag väljer att lita mer på en politiskt färgad kvällstidning än på en spelsajt som kan sina grejer. Men enbart för att jag inte äger en PS3


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av raenzo:

Jag fick mitt spel idag! Webhallen gjorde ett fint felutskick såhär till helgen *springer och startar ps3an*

är det inte bättre o vänta tills det är mörkt ute o spela ? & njuta av en skål popcorn och läsk eller öl


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ush... Säg inte att jag kommer vara tvungen att köpa en ps3 nu också bara för att kunna njuta av detta =/

Medlem

Kommer det ingen tävling att vinna det här snart, känns inte helt okej att slänga ut pengar på det när jag inte vet när jag får ett jobb efter min examen än (klappar mig själv på axeln lite efter examen i alla fall ).

Medlem
Skrivet av Nocturnal:

Ush... Säg inte att jag kommer vara tvungen att köpa en ps3 nu också bara för att kunna njuta av detta =/

Lutar åt det, för min del iaf. Enda spelet jag gjort detsamma med är Metal Gear Solid till ps1 efter att ha spelat demot.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Vart bor du? Jag vill också lira

Nädu, det är hemligt

Skrivet av WarpGuN:

är det inte bättre o vänta tills det är mörkt ute o spela ? & njuta av en skål popcorn och läsk eller öl

Sånt tålamod har jag inte, får bli rullgardiner

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Bioshock Infinite var ju grymt!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Mistarfajlip:

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Bioshock Infinite var ju grymt!

Du avnjöt det säkert med 50000000 kalla framför 14361471717-tummarn, eller?

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.

Hur tänker du när samma sidor ger ett spel 7/10 i snitt - är det bättre?

Medlem
Skrivet av raenzo:
Skrivet av erazerswe:

Vart bor du? Jag vill också lira

Nädu, det är hemligt

Skrivet av WarpGuN:

är det inte bättre o vänta tills det är mörkt ute o spela ? & njuta av en skål popcorn och läsk eller öl

Sånt tålamod har jag inte, får bli rullgardiner

Hmm, försökte i alla fall Hoppas du får en jäkla bra upplevelse


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv
Skrivet av Boosing:

Alla spel som jag gillar, gillar inte Aftonbladet. Vem har sämst smak?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/recensioner/artic...

Aftonblaskan förstås - då spelet med stor sannolikhet är allt annat än politiskt korrekt.

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Mistarfajlip:

Lugna er med hypen, folk.
Minns ni Dragon Age 2? Bioshock Infinite? Diablo 3? Alla dessa fick fantastiska betyg av "professionella" recencenter och visade sig, när hypen lagt sig, vara högst mediokra.
För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.
Jag skulle hålla av med att förboka spelet och vänta tills det faktiskt släppts och folket fått säga sitt.
Nej, jag är ingen "hater", jag är bara trött på folk som sväljer ett betyg med hull och hår utan att tänka sig för.

Bioshock Infinite var ju grymt!

Du avnjöt det säkert med 50000000 kalla framför 14361471717-tummarn, eller?

spelar ej konsol nykter så det stämmer.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Fler recensioner av Johan Hallstan tack

För mig är det ett givet köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gött, mitt ex av Ellie edition skickades redan igår från Webhallen.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Mistarfajlip:

För mig så tänds stora varningslampor när ett spel får 10/10 GOTY av nästan alla spelsidor.

Hur tänker du när samma sidor ger ett spel 7/10 i snitt - är det bättre?

Men tänk efter nu; 10/10 innebär PERFEKTION, dvs att detta spel har uppnått ett stadie där absolut inget element av spelet kan förbättras. Enligt mig är detta stadie omöjligt att uppnå då det alltid finns något som kan förbättras. Blir man inte lite suspekt då när så många recencenter ger ett spel ett perfekt betyg?
Om alla hade givit det 7/10 hade det också varit skumt, recensioner är ändå baserade på åsikter och chansen att så pass många människor har samma åsikter är väldigt liten.
Jag tvekar inte på att detta spelet kan vara jättebra, men jag tycker bara att man ska vara lite mer försiktig innan man skriker GOTY och förbokar.

Medlem

Detta är en av de mest välskrivna recensioner jag läst på den senaste tiden. Johan beskriver det i essentiella i spelmekaniken och skrapar endast på ytan av storyn och karaktärerna - precis tillräckligt för att väcka mersmak.

Jag gillar Johan. Min plånbok - inte riktigt lika mycket.

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

Men tänk efter nu; 10/10 innebär PERFEKTION, dvs att detta spel har uppnått ett stadie där absolut inget element av spelet kan förbättras. Enligt mig är detta stadie omöjligt att uppnå då det alltid finns något som kan förbättras. Blir man inte lite suspekt då när så många recencenter ger ett spel ett perfekt betyg?

Vem är det som påstår att 5/5 eller 10/10 måste innebära "PERFEKTION"?

Jag tolkar det som att att recensenten helt enkelt tycker att det är bättre än den stora majoriteten av liknande spel på marknaden.

Medlem

Verka som att Webhallen kan ha skickat spelet för tidigt till mig, är det säkert att spela spelet i offline läge utan att bli bannad från playstation network?


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Längesen jag va så taggad inför ett spel! Ge mig det nuuuuu!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Fan ska man behöva punga ut med en PS3a så här alldeles på sluttampen av generationen? Damn,

Medlem

Säkert lika hypat som bioshock infinite, men kommer aldrig få reda på om jag gillar Last of Us eller inte.

Inaktiv

varför kommer alltid dom bästa spelen när konsollerna håller på att göra ett generationsskifte?
Gamecube -re 4

Medlem

Tja har redan spelet i handen, tack vare miss från webhallen, vet ej ifall man vågar spela det än i alla fall.

Medlem
Skrivet av Hadrianuz:

Ååå vill ha men har inget ps3

Skrivet av eatem:

Bara att vänta några månader tills nästa generations konsoler släpps så lär man hitta detta till PS3 för någon hundring säkert

FAN vad många spel jag vill spela nu Har inte tid.

Men du det låter som du har cash ;D! nej men ta ett spel åt gången. Köp det och spela de när du kan :).

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Tja har redan spelet i handen, tack vare miss från webhallen, vet ej ifall man vågar spela det än i alla fall.

Stäng av intenet från din konsoll så bör det inte vara några problem

Inaktiv

Har precis sett "introt", en som streamar just nu. Det var det sjukaste jag sett i hela livet, vilken känsla vilken atmosfär!!!

http://sv.twitch.tv/eskimopress/old

Inaktiv
Skrivet av slarron:
Skrivet av Hadrianuz:

Ååå vill ha men har inget ps3

Skrivet av eatem:

Bara att vänta några månader tills nästa generations konsoler släpps så lär man hitta detta till PS3 för någon hundring säkert

FAN vad många spel jag vill spela nu Har inte tid.

Men du det låter som du har cash ;D! nej men ta ett spel åt gången. Köp det och spela de när du kan :).

Ja jo det har jag väl men jag är ganska snål

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av slarron:
Skrivet av Hadrianuz:

Ååå vill ha men har inget ps3

Skrivet av eatem:

Bara att vänta några månader tills nästa generations konsoler släpps så lär man hitta detta till PS3 för någon hundring säkert

FAN vad många spel jag vill spela nu Har inte tid.

Men du det låter som du har cash ;D! nej men ta ett spel åt gången. Köp det och spela de när du kan :).

Ja jo det har jag väl men jag är ganska snål

Hehe så kan de vara ibland! Men om man investerar så kommer dom till nytta och så länge du inte sparar till något speciellt eller något i framtiden så är du bara att slå till :). Då har du både gjort ett fynd och samtidigt gjord dig nöjd :). 2 flugor i en smäll ;D!

Skriv svar