Sony ska visa över 40 spel på E3

Sony ska visa över 40 spel på E3

Hade varit lite mer imponerande om det varit 40 exklusiva titlar, men oh well, jag ska inte klaga. Kul att E3 kanske faktiskt kommer handla om spel igen i år.

Skribent
Skrivet av General Dysisa:

Hade varit lite mer imponerande om det varit 40 exklusiva titlar, men oh well, jag ska inte klaga. Kul att E3 kanske faktiskt kommer handla om spel igen i år.

Håller med och ja, det verkar som "spel!" är det övergripande temat. Upp till bevis...


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kan inte bestämma mig om den bilden längst upp på Kazuo Hirai, om han har ett "galen forskare" eller "maniskt ondskefullt" leende.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Kan inte bestämma mig om den bilden längst upp på Kazuo Hirai, om han har ett "galen forskare" eller "maniskt ondskefullt" leende.

Det är när han såg designen på xbox one

Medlem

Sony får bara fler och fler fördelar nu. De har allt att vinna nu.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Förstår inte ens anledningen till hypet... E3 är det största fiaskot i spelhistorien..

Det är ofta kassa presentationer som är menade för och av investerare, inte för konsumenter.

När någon från utsidan faktiskt kommer in där, (journalist) så får de skriva på kontrakt att de inte får säga vissa saker om produkten för att ens få en glimt.. det är ett jävla helvete E3, vi borde alla bojkotta skiten.

Medlem

40 spel blir bra

Medlem

Hemskt musikval.

Medlem

Härlig bild.

Medlem

40 releasespel hade varit något.

Inaktiv

Jag hoppas verkligen de kommer tillkännage en ny Vita-titel eller två, att bara "visa upp" sådant vi redan väntar på gör inte mycket för att få mig exalterad.

Medlem

Jag hoppas på fler spel där man kan använda Vita'n som backspegel.

Medlem

Äsch vad är 40 spel? När jag var liten hade jag en kassett med 110 spel på till NES!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av billybob:

Jag hoppas på fler spel där man kan använda Vita'n som backspegel.

GT6, montera din Vita på tv'n likt en kinnect så har du en realistisk backspegel
Eller varför inte till en strategisk fps där du kan hålla vitan vinklad som en bit spegel för att smygande se runt hörn?
Något likande sånt?

Kanske skulle vara intressant för några. Jag hoppas dock mer på att det kommer några schyssta spel till den. Har varit smått intresserad av en men inget jag skaffat för att det inte finns tillräckligt med spel jag vill ha.
Tills dess får det räcka med plattan o slö spela på när man rör på sig eller slappar i sängen innan man sover.

Medlem

Aldrig sett någon göra *troll face* så bra x)
är det inte skrämmande likt ?
<------

Inaktiv

Hoppas Sony gör några Motorstorm och Twisted metal spel för dom spelen lockar mig mest.

40 spel men hur många av dom är till ps4.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av General Dysisa:

Hade varit lite mer imponerande om det varit 40 exklusiva titlar, men oh well, jag ska inte klaga. Kul att E3 kanske faktiskt kommer handla om spel igen i år.

hoho 40 st exklusiva daamn det hade fan varit något O_O! Men vi får se vad dom har gömt för oss =).

Medlem

"Över 40 spel". Alltså 41 spel.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

"Över 40 spel". Alltså 41 spel.

Hehe aah

Som med priser: "UNDER 4000 KR! ZOMG"

Prislappen: 3995 KR.

åh herre jävlar...

Medlem

Ok men vitan utannonserar dom spel till varje vecka(på sin internet sida på ps3an) så då måste det vara några speciella spel som dom visar upp isf. Jag hoppas på att många av dom spel som släpps nu till ps3 också kommer till ps4 för jag kommer att sluta köpa spel nu och spela klart dom jag redan har tills ps4an kommer. +att jag har psn+.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Kan inte bestämma mig om den bilden längst upp på Kazuo Hirai, om han har ett "galen forskare" eller "maniskt ondskefullt" leende.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Så de ska bara visa spel igen? Precis som de gjorde på sin "PS4 live event", där de i princip bara visade trailers med.

Grattis, så jävla pinsamt.

Medlem
Skrivet av Keza:

Så de ska bara visa spel igen? Precis som de gjorde på sin "PS4 live event", där de i princip bara visade trailers med.

Grattis, så jävla pinsamt.

vill du se xbox "tv tv tv amerikansk fotboll tv tv tv" istället?

Medlem
Skrivet av Keza:

Så de ska bara visa spel igen? Precis som de gjorde på sin "PS4 live event", där de i princip bara visade trailers med.

Grattis, så jävla pinsamt.

uhm, vad exakt vill du se då? Personligen tittar jag på E3 för spelen.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Vioche:
Skrivet av Keza:

Så de ska bara visa spel igen? Precis som de gjorde på sin "PS4 live event", där de i princip bara visade trailers med.

Grattis, så jävla pinsamt.

vill du se xbox "tv tv tv amerikansk fotboll tv tv tv" istället?

Xbox? Jag spelar knappt konsolspel. Men baserat på live eventer och tidigare produkter, så skulle jag välja ett Xbox för ett pissigt Playstation, any day. Pinsamma skitkonsol, usch. Tacka gud för dator och xbox, antar jag.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Vioche:
Skrivet av Keza:

Så de ska bara visa spel igen? Precis som de gjorde på sin "PS4 live event", där de i princip bara visade trailers med.

Grattis, så jävla pinsamt.

vill du se xbox "tv tv tv amerikansk fotboll tv tv tv" istället?

Xbox? Jag spelar knappt konsolspel. Men baserat på live eventer och tidigare produkter, så skulle jag välja ett Xbox för ett pissigt Playstation, any day. Pinsamma skitkonsol, usch. Tacka gud för dator och xbox, antar jag.

Kan du utveckla dig lite. Varför är en Ps4 dålig? Pinsam? Va? >_> Är ingen faboy, har inte PS3 men har xbox360+kinect, men är väldigt nyfiken på vad dina argument är.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Keza, förstår inte vad du har emot ps3? Många erbjudanden om gratis spel / rabatterade spel ifall du betalar en månads avgift, vilket du inte måste göra för att spela online som du tvingas göra med xbox.. spelen flyter på bra, smaksak med kontrollerna.. xbox enligt mig när jag väl kört på den har vart seg i laddningar, oftare crash i spel o mer laggit än ps3.. samt att xbox one har ju knappast imponerat.. starka argument från din sida

Inaktiv

bravo 40 spel låt mig se vilka det blir att köpa på ps4 då

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Vioche:
Skrivet av Keza:

Så de ska bara visa spel igen? Precis som de gjorde på sin "PS4 live event", där de i princip bara visade trailers med.

Grattis, så jävla pinsamt.

vill du se xbox "tv tv tv amerikansk fotboll tv tv tv" istället?

Xbox? Jag spelar knappt konsolspel. Men baserat på live eventer och tidigare produkter, så skulle jag välja ett Xbox för ett pissigt Playstation, any day. Pinsamma skitkonsol, usch. Tacka gud för dator och xbox, antar jag.

http://i.minus.com/iBzvb2JSpQNRM.gif
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KbWgUO...

btw har både ps3 och xbox 360, föredrar 360 över ps3 men det är nog mest smaksak

1
Skriv svar