Dying Light – E3-filmen från Techlands nya

Robot
Dying Light – E3-filmen från Techlands nya
Medlem
Dying Light – E3-filmen från Techlands nya

Ser riktigt bra ut iaf

Medlem

Är man som jag ett fan av Dead Island-spelen så blir det nog nice som fan

Avstängd

Grabbarna på techland vet i alla fall hur man gör bra trailers


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Man kan ju inte förneka att Techland är sjukt duktiga på att göra bra trailers iaf hehe.

Ska bli intressant att se hur det blir


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ser väldigt intressant ut


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Till skillnad från mycket annat som visas, det inspireras till att längta efter mer

Från vad jag läst om spelet så verkar de har lärt sig från sina misstag med Dead Island. De ska slopa det tråkiga klass systemet a la Borderlands exempelvis. Jag tror det här kan bli ett bra spel om de spelar sin kort rätt.

Medlem

Måtte "parkouren" bli bra nu /=

Medlem
Medlem

Har inga höga förväntningar

Inaktiv

Zombie-parkour:)

Medlem

This will be miine! :3

Medlem

Ett Mirror's Edge baserat på zombie & överlevnadsprinciper med Cole MacGrath från Infamous-serien i huvudrollen?

Jag gillar't.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

Verkade intressant tills han använde en "enchantad" skiftnyckel.
Jag tyckte att Dead Island var helt okej, men det var mmo-stuket som gjorde att jag tappade lusten att spela det.

Medlem

Nog en elektrifierad skiftnyckel. Att modifiera vapen i Dead Island var ju kul Likaså i Dead Rising.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Grabbarna på techland vet i alla fall hur man gör bra trailers

Techland likt de flesta andra spelmakare gör inte sina egna trailers. Såna arbeten ges till studior som Axis Animation och Blur Studio.

Medlem

Riktigt taggad !

Medlem

Lite väl lång och repetitiv kanske.

Moderator | Testpilot

Hoppas det är en gameplay trailer för jag bryr mig inte om cinematiska när det kommer illt spel TBH.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

varför är nathan drake med i trailern?

Medlem

Har spelat igenom Dead Island 2ggr i coop och inne på 3:e gången i Riptide. Detta spelet kan bara inte komma för tidigt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Men ...skulle in dom släppa ett liknande spel i sann fantasy anda med dungeons dragons och, ja skelett och mera mörka fängelse hålor?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Verkade intressant tills han använde en "enchantad" skiftnyckel.
Jag tyckte att Dead Island var helt okej, men det var mmo-stuket som gjorde att jag tappade lusten att spela det.

Håller med dig helt. Det är fan totalt nonsens att man kan vira ett knogjärn i taggtråd och sedan få det att elektrifiera sin motståndare. Jag menar, även om man bygger om en tazer och håller på och jiddrar, lär ju vara av måttlig hjälp. Känns bara fett med derp.

En slägga genom skallbenet lär ju vara allt som krävs, utan att implementera en krystad modern förklaring till varför vapnen har motsvarande fire-, ice- och lightning damage.

Det gör bara att trovärdigheten går från Walking Dead till Garry's Mod.

Men men, jag håller korpgluggarna öppna mot detta.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men ...skulle in dom släppa ett liknande spel i sann fantasy anda med dungeons dragons och, ja skelett och mera mörka fängelse hålor?

Yes, den kommer också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mirros's edge + Dead island = Dying Light? Det hade varit en intressant blandning att se iaf.

1
Skriv svar