Magert "dagen efter"-år för Take-Two

Medlem
Magert "dagen efter"-år för Take-Two

jo nästa år kan nog bli ett bra år... allt är ju relativt.

Medlem

boohoo fick bara nästan 1 miljard

eller läste jag fel? :<

Medlem

Vet att dem klagat på att all DLC till GTA IV på x360 sålt riktigt dåligt. Och det är ju bara deras eget fel att tro att dem skall kunna sälga när dem bara har DLC på 1st konsol. SKYLL ER SJÄLVA säger jag bara T2.

Tacka vet jag Betsheda som till slut släppte DLC på Fallout 3 på PS3. (Kanske lite sent dock.)

Medlem

DLC på 1st konsol, hur menar du då? Att det bara såldes till en konsol och inte till pc eller att de bara sålde till en av de 2 stora konsolerna? =P

Medlem
Skrivet av 3degs:

Vet att dem klagat på att all DLC till GTA IV på x360 sålt riktigt dåligt. Och det är ju bara deras eget fel att tro att dem skall kunna sälga när dem bara har DLC på 1st konsol. SKYLL ER SJÄLVA säger jag bara T2.

Tacka vet jag Betsheda som till slut släppte DLC på Fallout 3 på PS3. (Kanske lite sent dock.)

Skitsnack. GTA's dlc sålde ju på riktigt bra. Dom gick väl över sälj-rekord om man jämför med alla andra dlc's som sålts över live. Åtminstone den första dlc'n till GTA IV.

Medlem

Är inte Take 2 och 2K Games som det står på Borderlands boxen två olika utgivare?


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Är inte Take 2 och 2K Games som det står på Borderlands boxen två olika utgivare?

2K Games är ett dotterbolag till Take 2.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av 3degs:

Vet att dem klagat på att all DLC till GTA IV på x360 sålt riktigt dåligt. Och det är ju bara deras eget fel att tro att dem skall kunna sälga när dem bara har DLC på 1st konsol. SKYLL ER SJÄLVA säger jag bara T2.

Tacka vet jag Betsheda som till slut släppte DLC på Fallout 3 på PS3. (Kanske lite sent dock.)

Skitsnack. GTA's dlc sålde ju på riktigt bra. Dom gick väl över sälj-rekord om man jämför med alla andra dlc's som sålts över live. Åtminstone den första dlc'n till GTA IV.

Läs detta då.
http://news.vgchartz.com/news.php?id=6268

Medlem
Skrivet av Kuci:

boohoo fick bara nästan 1 miljard

eller läste jag fel? :<

Du är medveten om att de har utgifter också va? Det är inte gratis att producera och sälja spel..

Medlem
Skrivet av 3degs:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av 3degs:

Vet att dem klagat på att all DLC till GTA IV på x360 sålt riktigt dåligt. Och det är ju bara deras eget fel att tro att dem skall kunna sälga när dem bara har DLC på 1st konsol. SKYLL ER SJÄLVA säger jag bara T2.

Tacka vet jag Betsheda som till slut släppte DLC på Fallout 3 på PS3. (Kanske lite sent dock.)

Skitsnack. GTA's dlc sålde ju på riktigt bra. Dom gick väl över sälj-rekord om man jämför med alla andra dlc's som sålts över live. Åtminstone den första dlc'n till GTA IV.

Läs detta då.
http://news.vgchartz.com/news.php?id=6268

Ah. Dom trodde det skulle sälja mer. Trots att dom slog alla rekord som dlc.

Skrivet av 3degs:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av 3degs:

Vet att dem klagat på att all DLC till GTA IV på x360 sålt riktigt dåligt. Och det är ju bara deras eget fel att tro att dem skall kunna sälga när dem bara har DLC på 1st konsol. SKYLL ER SJÄLVA säger jag bara T2.

Tacka vet jag Betsheda som till slut släppte DLC på Fallout 3 på PS3. (Kanske lite sent dock.)

Skitsnack. GTA's dlc sålde ju på riktigt bra. Dom gick väl över sälj-rekord om man jämför med alla andra dlc's som sålts över live. Åtminstone den första dlc'n till GTA IV.

Läs detta då.
http://news.vgchartz.com/news.php?id=6268

Skippa vgchartz-länkarna. De där tomtarna inger inte ens en antydan om att vara trovärdiga och deras siffror är helt och hållet fria spekuleringar utan värde. Kika här för mer information om varför vgchartz bör undvikas.

Medlem

ofyfan bara 968 miljooner dollar, ja det är ju synd om dem
får la sälja 14 mille kåkarna och deras 25 bilar på uppfarten.

Blir nog soppkök och ställa sig i kön med dem hemlösa!

nej skärp er för fan, fler borde nog vara nöjda med det dem har.

PS, glöm inte skylla allting på piraterna oxå så är kanske julen räddad!


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar