The Witcher 3 kommer till Xbox One

Robot
Medlem
The Witcher 3 kommer till Xbox One

vi behöver iaf inte oroa oss för ett konsol skadat spel iaf vilket är bra!

Medlem

All hail CD Projekt!

Gillar starkt att det är en öppen värld. Ser magiskt ut!

Medlem
KoP
Medlem

Måste få ändan ur och spela Witcher 2 innan detta!

Medlem

Klarade precis av Witcher 2 med ett slut jag tyckte relativt bra om. Ser så oerhört mycket fram emot Witcher 3!

Inaktiv

Älskar CD Projekt men jag kan inte låta bli att tycka att de säljer ut genom att stötta ett format som står för i princip allting de själva säger sig bekämpa.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Älskar CD Projekt men jag kan inte låta bli att tycka att de säljer ut genom att stötta ett format som står för i princip allting de själva säger sig bekämpa.

Inte så länge PC är deras huvudformat och de fortsätter stå för det som de sagt att de stå för angående PC-formatet. Misstänker att konsollerna mer handlar om att vidga deras spelarbas och nå fler människor, vilket man knappast kan klandra ett företag för, och det är antingen att strunta i det fullständigt eller att släppa till DRMBox One också.

100 timmar låter som ett bra utbyte av pengar mot underhållande spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av anon_98854:

Älskar CD Projekt men jag kan inte låta bli att tycka att de säljer ut genom att stötta ett format som står för i princip allting de själva säger sig bekämpa.

Det håller jag med om, samtidigt måste de också tjäna pengar på något sätt. PC-spelarna kommer i varje fall inte lida något av det här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Mjauv:

Älskar CD Projekt men jag kan inte låta bli att tycka att de säljer ut genom att stötta ett format som står för i princip allting de själva säger sig bekämpa.

Det håller jag med om, samtidigt måste de också tjäna pengar på något sätt. PC-spelarna kommer i varje fall inte lida något av det här.

Det har du givetvis rätt i, jag kan bara inte låta bli att känna lite sorg över att inte fler utvecklare har karaktär nog att ge tomtelådan ett långfinger. Men men...

Inaktiv

Ny högkvalitativ bild och trailers i riktigt bra kvalite från Gamersyde.

Ladda ner filmerna, ni kommer inte bli besvikna. OBS! Den andra är bara en commentary med livebilder mixade med sekvenser från första trailern. Vill ni bara se spelet, ladda ner "Gameplay trailer"
http://www.gamersyde.com/news_e3_the_witcher_3_trailer-14145_...

Snacka om texturekvalite!

Tackar för länk!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice. Gillar också att Nilfgaard inte utpekades som The Big Bad Evil Guy. Förstod aldrig riktigt varför jag skulle hata dom.

Medlem

Witcher 3 är det ända spelet på E3 som ser ut som next gen (nja kanske battlefield också då)

1
Skriv svar