En första glimt ur Bayonetta 2

Robot
Medlem
En första glimt ur Bayonetta 2

Älskart att dom inte tonat ner henne ens en bit!

Vägra låta sig styras av irriterande folk som bryr sig alldeles för mycket vad andra gör. <3
Tråkigt dock med WiisUck exklusivitet

Medlem

jaha, blir till att skaffa ett wii u trots allt då.

Inaktiv

Thomas Arnroth skriver säkert så fingrarna blöder på sin nästa krönika.

Grym trailer, tråkigt att det inte släpps till kexbox :/

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Tråkigt dock med WiisUck exklusivitet

Så går det när ingen annan vill ta i IP't med tång, och Nintendo är de enda som hostar upp stålar. ;p


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Tobblish:

Tråkigt dock med WiisUck exklusivitet

Så går det när ingen annan vill ta i IP&#039;t med tång, och Nintendo är de enda som hostar upp stålar. ;p

Knappast va ^^
Spelet fick ju oerhört med beröm samt sålde det fint.

Är själv inte mycket för Hack n Slash spel. Men Intressant bandesign verkar det ha.

Efter så många månader, fortfarande arga på Thomas?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bayonetta var ett så sjukt grymt spel. Första gången jag såg gameplay fattade jag knappt vad som hände pga att allt såg ut som fyrverkeri på skärmen typ men när jag väl skaffade spelet så geekade jag sönder det (49/50 achievements). Utan tvekan det bästa hack n slash spelet.

Medlem

YES, BABY!!! I'M READY TO TOUCH THAT!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Tobblish:

Tråkigt dock med WiisUck exklusivitet

Så går det när ingen annan vill ta i IP&amp;#039;t med tång, och Nintendo är de enda som hostar upp stålar. ;p

Knappast va ^^
Spelet fick ju oerhört med beröm samt sålde det fint.

Ja, spelet fick mycket bra bemötande från både fans och recensioner men nej, det sålde inte alls fint. Jag läste att Bayonetta hade behövt sälja två miljoner exemplar förr att ekonomiskt gå runt, men misslyckades med att nå dit med ganska stor marginal.

Medlem

Ser häftigt ut!

Medlem

Ser fräckt ut!

Medlem
Skrivet av RuneClaw:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Tobblish:

Tråkigt dock med WiisUck exklusivitet

Så går det när ingen annan vill ta i IP&amp;amp;#039;t med tång, och Nintendo är de enda som hostar upp stålar. ;p

Knappast va ^^
Spelet fick ju oerhört med beröm samt sålde det fint.

Ja, spelet fick mycket bra bemötande från både fans och recensioner men nej, det sålde inte alls fint. Jag läste att Bayonetta hade behövt sälja två miljoner exemplar förr att ekonomiskt gå runt, men misslyckades med att nå dit med ganska stor marginal.

Har för mig det kostar runt 100-200:- på PSN, blir nog ett köp så småningom...

1
Skriv svar