Kusligt och lekfullt från Castle of Illusion

Robot
Medlem
Kusligt och lekfullt från Castle of Illusion

Vill ha!!

Medlem
Medlem

Vill och ska ha!

Medlem

Ja det finns inte någon tvekan här, detta ska helt enkelt bara spelas.

Medlem

har orginalet och detta ser ut att bli bra och kommer att testas


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

k3m
Medlem

Vad mycket bra spel det kommer. Hur ska jag ha råd att köpa alla Och hur ska man hinna med spela de :/

Inaktiv

Härligt, för det finns ju inga nya bra plattformsspel längre ju förutom Mario då.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

k3m
Medlem
Skrivet av Pålis:

Härligt, för det finns ju inga nya bra plattformsspel längre ju förutom Mario då.

Sonic är bättre Mario, har alltid varit o kommer alltid vara bättre Mario.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Pålis:

Härligt, för det finns ju inga nya bra plattformsspel längre ju förutom Mario då.

Sonic är bättre Mario, har alltid varit o kommer alltid vara bättre Mario.

Det är 2 suveräna plattformsspels karaktärer men riktigt bra spel. Dock har Mario haft ett mycket bättre genomslag från 2d till 3d.

Själv gillade jag iofs Sonic Adventure 2 Battle (eller vilken ordning det nu kommer) till GC, men de senare då allt ska gå så satans fort och styrningen blev lidande för att allt blev så intensivt så tycker iaf jag att Mario galaxy 1-2 och senare spel har varit bättre.

Men om man går från 2d plattformers... då kan jag faktiskt inte säga att den ena slog den andra för jag älskade alla de spelen

Medlem

har både mega driven med sonic 1,2,3,sonic&knuckles med lock on och den grå lådan nintendo entertainment system 8bit med mario 1,2,3

skulle nog påstå att Sonic 2 är mest spelvärt men Mario 1&3 är inte långt efter. 1 klassisk och 3 mer variation i spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar