"Vi kanske avslöjade Kingdom Hearts III för tidigt"

Robot
"Vi kanske avslöjade Kingdom Hearts III för tidigt"

Tetsuya Nomura berättar att många fans tröttnat på alla spin-offs, och därför beslutade man att utannonsera Kingdom Hearts III samtidigt som Final Fantasy XV.

#kingdom-hearts-iii, #final-fantasy-xv


Medlem
"Vi kanske avslöjade Kingdom Hearts III för tidigt"

För tidigt? Känns mer skönt att få en bekräftelse på att de faktiskt arbetar på spelet till slut. Vi har ju ändå väntat på en annonsering av detta spel i 8 år, och det har väl inte varit en hemlighet att spelet ska komma direkt.

Dessutom har vi ju väntat 7 år på FFXV (Versus) redan sen de annonserades ut så är det något jag lärt mig så är det tålamod, och så länge det inte blir en Nukem-grej där man väntar Gud-vet-hur-länge på något som inte blir speciellt bra, utan att man faktiskt får ett grymt bra spel, så är jag redo att campa här tills spelet är klart.

Denna teaser värmde då mitt hjärta så jag klarar mig ett tag framöver, så inte en sekund för tidigt för min del.

Medlem

Ja äntligen! Hollow Bastion såg ju vackert ut också.

Det blir en PS4 med KH3 helt klart.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

För min del var ändå det viktigaste att Versus XIII FFXV återupplivades officiellt på E3. Jäklar vad många gånger jag har tittat på den gamla, långa trailern (med samma bakgrundsmusik som i den nya) och fantiserat om hur bra spelet skulle kunna bli.

Jag tycker personligen att Square-Enix har saboterat Kingdom Hearts-serien med alla spin-offs; det känns som om de dragit ut på och expanderat handlingen väl mycket med sidospår och alternativa scenarion och vad nu allt de har hittat på. (Ungefär som med Final Fantasy, alltså.) En regelrätt uppföljare känns bra, tycker i alla fall jag.

1
Skriv svar