Årets spel - Skribenternas val #3

Medlem
Årets spel - Skribenternas val #3

Dragon age åter igen, nice!

Medlem

Dragon Age och Batman verkar hamna högt i top20 listan som kommer


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Bra att ni la till några ps3 titlar, så slipper ett par individer på detta forumet ett par brustna blodkärl över den frågan.

Medlem

Dragon age <3, årets spel enligt mig

Medlem

Många bra spel där! Fast tyckte personligen att killzone 2 var skittråkigt och inte så snyggt som jag trodde!

Medlem

Uncharted 2

Game of the Decade


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Sparable:

Äntligen Killzone 2! Vilket jävla spel!

Jo, om man har överseende med att det var totalt hjärndött och saknade en mera storslagen avslutning. :\


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av Sparable:

Äntligen Killzone 2! Vilket jävla spel!

Jo, om man har överseende med att det var totalt hjärndött och saknade en mera storslagen avslutning. :\

Tyckte det var ett av få FPS som faktiskt krävde hjärna när man spelade igenom kampanjen... för en gångs skull så gjorde inte motståndarna samma sak om och om igen utan de fick nya idéer och anpassade sig till situationen varje gång... gillade avslutningen också och ser verkligen fram emot nästa del i serien... sen att karaktärerna är stereotypiska och att spelet inte bjuder på något revolutionerande (förutom att det är det först FPS med ett fungerande coversystem som jag lirat) kan jag hålla med om, men jag förstår inte varför det måste vara något negativt...

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Dragon age <3, årets spel enligt mig

:heart:


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av Sparable:

Äntligen Killzone 2! Vilket jävla spel!

Jo, om man har överseende med att det var totalt hjärndött och saknade en mera storslagen avslutning. :\

Tyckte det var ett av få FPS som faktiskt krävde hjärna när man spelade igenom kampanjen... för en gångs skull så gjorde inte motståndarna samma sak om och om igen utan de fick nya idéer och anpassade sig till situationen varje gång... gillade avslutningen också och ser verkligen fram emot nästa del i serien... sen att karaktärerna är stereotypiska och att spelet inte bjuder på något revolutionerande (förutom att det är det först FPS med ett fungerande coversystem som jag lirat) kan jag hålla med om, men jag förstår inte varför det måste vara något negativt...

Rent "tekniskt" var spelet bra, men jag sögs aldrig riktigt in i handlingen och man undrade nästan varför man var där och spred köttfärsen utmed väggarna i den utsträckning man gjorde. Jag kanske missade all mustig bakgrundsinformation då jag inte spelade första spelet, vad vet jag. Det tog mig även ett bra tag innan jag verkligen satte mig ner och malde igenom spelet. Oftast slutade det med att man lessnade av allt huvudlöst (ghahaaha) skjutande och stängde av.


signatur
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bra att ni la till några ps3 titlar, så slipper ett par individer på detta forumet ett par brustna blodkärl över den frågan.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bra att ni la till några ps3 titlar, så slipper ett par individer på detta forumet ett par brustna blodkärl över den frågan.

http://i50.tinypic.com/20fz1jr.gif

The office rocks.

Medlem

Batman och Dragon age igen. Bra grejer det där!
De enda två spelen jag köpt detta året, verkar varit värt det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Flakmonkey
Skrivet av Åke Vader:

Rent "tekniskt" var spelet bra, men jag sögs aldrig riktigt in i handlingen och man undrade nästan varför man var där och spred köttfärsen utmed väggarna i den utsträckning man gjorde. Jag kanske missade all mustig bakgrundsinformation då jag inte spelade första spelet, vad vet jag. Det tog mig även ett bra tag innan jag verkligen satte mig ner och malde igenom spelet. Oftast slutade det med att man lessnade av allt huvudlöst (ghahaaha) skjutande och stängde av.

Att man är där och spred köttfärsen utmed väggarna är en av de saker jag gillade med det... att det inte var mänskligheten som låg illa till som det är i andra FPS utan att man nu var de som attackerade och ville utrota en fiende som låg på defensiven... men som sagt, har man inte spelat Killzone 1 och i viss mån även Killzone: Liberation så har man missat rätt mycket av bakgrunden till det hela...

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bra att ni la till några ps3 titlar, så slipper ett par individer på detta forumet ett par brustna blodkärl över den frågan.

http://i50.tinypic.com/20fz1jr.gif

HAHAHAHAHA!

(-.-)
Batman, Empire, och Dragon Age är alla riktigt bra spel. Vissa av dem

(Batman)

klarar man dock på cirka 24 h - men dessa spel

(Batman)

lämnar ändå ett bestående intryck.
Ironiskt nog är det också dessa korta spel

(Batman)

de enda av de tre spelen som jag hittills spelat igenom...


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar