The Witcher 3 fortsätter att imponera med bilder

Robot
The Witcher 3 fortsätter att imponera med bilder

Hur snyggt kan ett fult skogsväsen egentligen bli? Dessa nya bilder sitter på svaret.

#cd-projekt, #the-witcher-3-wild-hunt


Medlem
The Witcher 3 fortsätter att imponera med bilder

Det jag älskar med Witcher jusst grafisk är att dom inte kör nån cartoon stil som de flästa spel kör med idag.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

Det jag älskar med Witcher jusst grafisk är att dom inte kör nån cartoon stil som de flästa spel kör med idag.

Verkar inte vara svårt att imponera på dig ...

Medlem

Min speldator gråter av lycka. Äntligen känner den sig behövd fullt ut. Ingen jävla halvdassig port här inte där hårdvaran bara går på halvfart. Bring it on, CD Projekt!

Medlem
Skrivet av nudedude:
Skrivet av morfin91:

Det jag älskar med Witcher jusst grafisk är att dom inte kör nån cartoon stil som de flästa spel kör med idag.

Verkar inte vara svårt att imponera på dig ...

Bara för att jag säger att jag inte är ett fan av Cartoon liknande grafik?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Har witcher spelen openworld som Elder scrolls serien?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Min speldator gråter av lycka. Äntligen känner den sig behövd fullt ut. Ingen jävla halvdassig port här inte där hårdvaran bara går på halvfart. Bring it on, CD Projekt!

Amen, brother! Kommer behöva peta i ett till 670 om Witcher 3 ska flyta på bra i 2560x1440.

Skrivet av cybo:

Har witcher spelen openworld som Elder scrolls serien?

Witcher 3 kommer bli det första spelet i serien som har vad utvecklarna kallar för open world. Sen om det blir "exakt" som i t.ex. Elder Scrolls lär vi få se, men gissningsvis - ja.

Medlem

Älskar The Witcher, men läääängtar ännu mer efter Cyberpunk 2077.

ELF
Medlem

Jag tror brallan kom lite i mig där.....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ivamos:

undrar vad som är xbox1 exklusivt detta gång..hoppas hoppas mycket tidigare realease.....

DRM är exklusivt för Xbone

Medlem

"med viss förbehållning att det kan vara så kallade bullshots, alltså bilder som i efterhand blivit manipulerade för att se snyggare ut än vad de var från början."

Då skulle isf trailern bara bullshit med då grafiken ser likadan ut i den som på dessa bilder.

Medlem
Skrivet av cybo:

Har witcher spelen openworld som Elder scrolls serien?

Kommer vara 20% större än Skyrim. Går du ner i t.ex. grottor i världen så är det inga "instanser" som i Skyrim. Ett område i världen var lika stort som hela Witcher 2 och hela är 40 gånger större. Konsekvenserna efter en "quest" händer inte direkt utan utvecklas över tid så först efter att du råkar återvända till platsen flera timmar efteråt ser vad som hänt.

Medlem

Är du orolig för hur snyggt The Witcher 3 kommer vara så spela igenom The Witcher 2 och ponera att allt bara kan bli ännu bättre ändå.

Medlem

Moderatorer, är det inte dags att banna Ivamos snart? Personangrepp efter personangrepp, för att inte glömma hur han hela tiden trollar, och dessutom går off-topic.

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Moderatorer, är det inte dags att banna Ivamos snart? Personangrepp efter personangrepp, för att inte glömma hur han hela tiden trollar, och dessutom går off-topic.

Håller med, jag anmälde i alla fall det där. Inte för att jag tar åt mig, men det är knappast en attityd man vill ha på sin website.

Medlem

Vad har allt detta med fina bilder från The Witcher 3 att göra?

Please dont feed.

Medlem

Är det något fel på min sida eller är dom så kallat "högupplösta" bilderna bara 1 600px × 900p ?

Edit; Jag såg att dom screens jag själv laddat upp blir nedskalade. Jag antar att FZ lär gå in i "high def" när "next gen" konsolerna gör det


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Fina bilder! Synd bara att hälften av kommentarens inte hör hit! FZ kan ni rensa lite?


signatur

Niet.

Medlem

Det här var ju faktiskt väldigt snyggt. Det var ett tag sedan jag blev imponerad av grafik överhuvudtaget.

k3m
Medlem

jag finner det svårt att berätta hur mycket CPR & deras spel betyder för mig samt för spelindustrin. De är verkligen ett stjärnskott i den annars så dystra spelvärlden. Vi älskar er CPR!

Här precis börjat lira witcher 2. Tips och råd?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Måste sätta mig med The Witcher serien en vacker dag...en vacker dag!


signatur

Game long and prosper

Medlem

CD Projekt är nog min favoritutvecklare nu! Witcher är vad Dragon Age aldrig blev. Hoppas de kommer fortsätta vara en oberoende spelutvecklare som går sin egen väg med fantastiska produktioner.

k3m
Medlem
Skrivet av nudedude:
Skrivet av morfin91:

Det jag älskar med Witcher jusst grafisk är att dom inte kör nån cartoon stil som de flästa spel kör med idag.

Verkar inte vara svårt att imponera på dig ...

Vad fan är ditt problem?

1
Skriv svar