The Last of Us-bugg har dödats
Spelet är skitbra, dock är jag inte den som spelar om spel så jag skiter i det nu. Spelade hela dagen igår och allt är borta.
Så du vill inte veta hur det slutar? Spel är ju ingen exakt vetenskap, Naughty Dog var ju supersnabba med fixen.
Hjälper ju dock inte mig att som va supersnabba med fixen när jag redan hade spelat 8 timmar.
Du kan ju kolla resten av spelet i en Let's play.
Måste säga att de löste problemet fort. Jag köpte spelet igår eftermiddag, upptäckte vid 18-tiden att jag inte kunde spara. Surade en stund. Men vid 20-rycket fungerade det igen.
De är förlåtna
Dayum, det var imponerande! Ha kul med spelet
För övrigt, vet någon om gaikai skulle stöda utvalda ps3 titlar till ps4 eller? Vore kul att få spela det här spelet och Beyond
Game long and prosper
Min första omgång försvann som var på lite drygt 2 timmar :/ Men med ett spel som är så j*vla bra som det här så spelade jag gärna om det
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Spelet är bra, men definitivt inte GOTY. Inte ens nära storyn och karaktärer som fanns i The Walking Dead. Storyn är också 100% linjärt, så efter du har spelat en gång känns det inte lönt att börja om igen. Det finns också en rad andra saker som jag nämnt i min review på metacritic, jag gav den 6/10.
Rätt korkat av dig att jämföra det här spelet med ett spel som kom förra året. De kommer ju liksom inte att tävla mot varandra i GOTY-kategorin.
Sen håller jag verkligen inte med dig. The Last of Us är definitivt på samma nivå som The Walking Dead när det gäller story omspelningsvärde enligt mig. Om inte lite bättre till och med.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
kan dom inte nerfa dom infekterade jag dör jo bara hela tiden..
jag kör på lättaste oxå suck va jag e dålig men spelet e så bra o fint at dom fixar buggar så fort
Bättre fly än illa fäkta.
Sjukt bra spel!
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
kan dom inte nerfa dom infekterade jag dör jo bara hela tiden..
jag kör på lättaste oxå suck va jag e dålig men spelet e så bra o fint at dom fixar buggar så fort
Bättre fly än illa fäkta.
Sjukt bra spel!
jo men fly brukar inte fungera för mig fastnar altid på något o dör...
Men va gör det om spelet e så fint o bra story