The Last of Us-bugg har dödats

Medlem

Måste dock ge spelet en trofe i trasig ai kategorin. Kunnat sitta framför fiender utan att nåt händer och haft ai partners som sprungit rakt in i fiender och fastnat i dem under smygsektioner utan att nåt hänt.

Medlem

Spelat sen måndags, inga problem

Medlem
Skrivet av Daven:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Daven:

Spelet är skitbra, dock är jag inte den som spelar om spel så jag skiter i det nu. Spelade hela dagen igår och allt är borta.

Så du vill inte veta hur det slutar? Spel är ju ingen exakt vetenskap, Naughty Dog var ju supersnabba med fixen.

Hjälper ju dock inte mig att som va supersnabba med fixen när jag redan hade spelat 8 timmar.

Du kan ju kolla resten av spelet i en Let's play.

Medlem

Har inte stängt av mitt ps3 sen jag började lira i fredags vid 14:00.... Vågar inte heller

Medlem
Skrivet av eatem:

Måste säga att de löste problemet fort. Jag köpte spelet igår eftermiddag, upptäckte vid 18-tiden att jag inte kunde spara. Surade en stund. Men vid 20-rycket fungerade det igen.

De är förlåtna

Dayum, det var imponerande! Ha kul med spelet

För övrigt, vet någon om gaikai skulle stöda utvalda ps3 titlar till ps4 eller? Vore kul att få spela det här spelet och Beyond


signatur

Game long and prosper

Medlem

Min första omgång försvann som var på lite drygt 2 timmar :/ Men med ett spel som är så j*vla bra som det här så spelade jag gärna om det


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Rolle:

Spelet är bra, men definitivt inte GOTY. Inte ens nära storyn och karaktärer som fanns i The Walking Dead. Storyn är också 100% linjärt, så efter du har spelat en gång känns det inte lönt att börja om igen. Det finns också en rad andra saker som jag nämnt i min review på metacritic, jag gav den 6/10.

Rätt korkat av dig att jämföra det här spelet med ett spel som kom förra året. De kommer ju liksom inte att tävla mot varandra i GOTY-kategorin.

Sen håller jag verkligen inte med dig. The Last of Us är definitivt på samma nivå som The Walking Dead när det gäller story omspelningsvärde enligt mig. Om inte lite bättre till och med.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Klarade ut spelet efter 17 timmar. Helvete vilket bra spel! Tror jag aldrig blivit så påverkad emotionellt av ett spel någonsin.

Medlem
Medlem

Jag upptäckte problemet genom att jag fick köra om hela pittsburgh-kapitlet, så det var ingen större katastrof.
Klarade av det för 10 min sedan och jisses vilket fantastiskt lir!
Känns jävligt vemodigt att det är över...

Medlem

Verkar som att ND än en gång lyckas skapa ett grymt spel.
Ska bli väldigt intressant att se vad de har att komma med till PS4.

Medlem

Jag inte så teknisk men varför ska autosave i singleplayer påverkas eller behöva gå genom en server online?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag inte så teknisk men varför ska autosave i singleplayer påverkas eller behöva gå genom en server online?

Undrar jag också. Har inte spelet än men vad händer om du kör utan internet anslutning?

Medlem

kan dom inte nerfa dom infekterade jag dör jo bara hela tiden..
jag kör på lättaste oxå suck va jag e dålig men spelet e så bra o fint at dom fixar buggar så fort

Medlem
Skrivet av Bamia:

kan dom inte nerfa dom infekterade jag dör jo bara hela tiden..
jag kör på lättaste oxå suck va jag e dålig men spelet e så bra o fint at dom fixar buggar så fort

Bättre fly än illa fäkta.

Sjukt bra spel!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Bamia:

kan dom inte nerfa dom infekterade jag dör jo bara hela tiden..
jag kör på lättaste oxå suck va jag e dålig men spelet e så bra o fint at dom fixar buggar så fort

Bättre fly än illa fäkta.

Sjukt bra spel!

jo men fly brukar inte fungera för mig fastnar altid på något o dör...

Men va gör det om spelet e så fint o bra story

Medlem

The last of us är fantastiskt. Om spel är så bra på Ps3 så tycker jag att man kan vänta 2 år med att kolla in ps4. Tycker faktiskt att både ps4 och ms one är lite klena i hårdvaran.

12
Skriv svar