Så här kan du använda PS4-gränssnittet

Medlem

Fz fortsätter alltså med att kalla veckogamla klipp för nyheter....

Inaktiv
Skrivet av Ronzem:

Nä jag vet inte... Xbox One verkar bättre

HAHAHAHahahha....altid kul med ironi såhär på kvällskvisten

Medlem

Jävlar vilken pinsam upplevelse

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Nä jag vet inte... Xbox One verkar bättre

Försöker du bryta mönstret?

Jag vet inte, sånna här videor ser aldrig tilltalande ut oavsett vad det handlar om. Xbox, Nintendo, Windows, Sony yadda yadda. Det är alltid samma visa var gång. Tänker inte låta det avgöra något dock(isåfall kommer världen se skit ut för mig från och med idag, och då menar jag inte tack vare Sony men som sagt, såhär ser alla reklamer ut...)

Medlem

är väl gammal film.. ?

Medlem

Nu har helvetet frusit. Ms har gjort en 180 vändning angående drm och begagnade spel! Då blir det nog båda ändå ps4 ui,t verkar ju riktigt smidigt!

phi
Medlem

Stackarn bor ju i ett jävla garage.

Medlem
Skrivet av lyrael:

Rätt så märklig video fast såg inte helt dumt ut, hoppas det går snabbare att installera spel på 4an.

Går nog så snabbt som du kan ladda ned i stort sätt.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av lyrael:

Rätt så märklig video fast såg inte helt dumt ut, hoppas det går snabbare att installera spel på 4an.

Går nog så snabbt som du kan ladda ned i stort sätt.

Så är det absolut inte med PS3:an, men å andra sidan har de väl sagt att PSN/SEN-nätverket ska uppgraderas rejält inför PS4:an. Eller var det bara något jag drömde?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Ronzem:

Nä jag vet inte... Xbox One verkar bättre

Har vi sett hur det gränssnittet ser ut?

Ja?


signatur

Gamers dör inte. Vi respawnar bara.

Medlem
Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av lyrael:

Rätt så märklig video fast såg inte helt dumt ut, hoppas det går snabbare att installera spel på 4an.

Går nog så snabbt som du kan ladda ned i stort sätt.

Så är det absolut inte med PS3:an, men å andra sidan har de väl sagt att PSN/SEN-nätverket ska uppgraderas rejält inför PS4:an. Eller var det bara något jag drömde?

True story


signatur

Gamers dör inte. Vi respawnar bara.

Medlem
Inaktiv

Hoppas man kan stänga av all sån där skit och bara spela.

Medlem

Ser ut att vara ganska ansträngande att styra med kontrollen. Även om videon visar att så inte är fallet


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Ser ut att vara ganska ansträngande att styra med kontrollen. Även om videon visar att så inte är fallet

Öh. Hur tänkte du nu? Det ser ansträngande ut, men videon visar motsatsen?

I'm confused...

Medlem

Varför måste reklamerna av dessa slag alltid vara så fruktansvärt dåliga? Spelar ingen roll om skaparen heter Microsoft, Sony, Nintendo eller Willy Wonka.. De ser exakt lika värdelösa ut och får en att bara vilja sticka ut sina ögon. -.-

Medlem
Skrivet av eatem:

Hoppas man kan stänga av all sån där skit och bara spela.

Jupp håller med!

Inaktiv

Killen måste ha stulit sin PS4. Ser ut att bo där A-lagarna ölar om helgerna.

Sara håll dig därifrån!! He`s not worth it!

Medlem
Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av lyrael:

Rätt så märklig video fast såg inte helt dumt ut, hoppas det går snabbare att installera spel på 4an.

Går nog så snabbt som du kan ladda ned i stort sätt.

Så är det absolut inte med PS3:an, men å andra sidan har de väl sagt att PSN/SEN-nätverket ska uppgraderas rejält inför PS4:an. Eller var det bara något jag drömde?

Ja jag vet bara hur det funkar på Pc med steam. Och då går det snabbt som attan, bara man har bra internet.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Varför måste reklamerna av dessa slag alltid vara så fruktansvärt dåliga? Spelar ingen roll om skaparen heter Microsoft, Sony, Nintendo eller Willy Wonka.. De ser exakt lika värdelösa ut och får en att bara vilja sticka ut sina ögon. -.-

Av samma anledning spelen kommer suga, de ska nå en så bred publik som möjligt. För att tjäna pengar.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag kommer bli sönderstressad av de här funktionerna.

Inte då! Detta är ju bara en reklamfilm för guds skull.

Blir du stressad av sånt här så kanske du har valt fel intresse/yrke

Mer funktioner till folket!

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Apministern:

Ser ut att vara ganska ansträngande att styra med kontrollen. Även om videon visar att så inte är fallet

Öh. Hur tänkte du nu? Det ser ansträngande ut, men videon visar motsatsen?

I'm confused...

Det är en reklamvideo, så allt är mer eller mindre förskönat. Att använda sig av menyerna ser smidigt ut i reklamen. Men jag tror det är mer påfrestande i verkligheten


signatur

Everybody needs help.

12
Skriv svar