Jävla katt

Skribent
Jävla katt

Jag gillar mina två katter, de är håriga och låter roligt. Samtidigt kan det gå mig något fruktansvärt på nerverna. Naturligtvis sker det bara när jag är riktigt stressad.

Just nu är jag mitt uppe i en recension av #Company of Heroes 2, ett bra spel men som kan vara lite tidskrävande. Jag satt precis och hade ett järngrepp om de tyska trupperna. Plötsligt hör jag ljudet från Skype som avslutas och kort därefter stängdes även spelet ner. Katten hade lyckats stänga av datorn. Efter flytten har han gjort allt för att gå mig på nerverna, klättrat upp på höga garderober, spolat när jag suttit på toaletten och käkat upp min mat.

Jag är kattvän, men hur mycket längre?

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Jävla katt

Jag och sambon var kattvakt åt mina föräldrars katt, vilken jag har tagit mycket hand om förut, i vår nya lägenhet var det dock fullkomligt omöjligt då katten var jätteglad på dagarna men så fort vi lade oss för att sova blev den upprörd och skrek oavbrutet hela natten. Needless to say, så orkar vi inte vara kattvakt mer.

Medlem

Katter i all ära men de kan få ens tålamod att tryta ordentligt. Tjockisen här hemma har som vana att titt som tätt krafsa ur hela kattlådans sand över badrumsgolvet, trots att han har huset över lådan. S-ns kattj- skriks det titt som tätt här hemma. Har försökt lära han riktigt toalettetikett men får enbart den där blicken som vi alla kattägare känner till så väl; Aha och jag bryr mig ?.

Medlem

Ifall man äger en katt så är man ingen kattvän. Finns en liten mening som man skall minnas:
Hundar har hussar
Katter har betjänter


signatur

Submission is for the weak

Skribent
Skrivet av Kleptomaniac:

Ifall man äger en katt så är man ingen kattvän. Finns en liten mening som man skall minnas:
Hundar har hussar
Katter har betjänter

Det där blir man ju rätt tidigt varse om.

Skrivet av Athaleos:

Jag och sambon var kattvakt åt mina föräldrars katt, vilken jag har tagit mycket hand om förut, i vår nya lägenhet var det dock fullkomligt omöjligt då katten var jätteglad på dagarna men så fort vi lade oss för att sova blev den upprörd och skrek oavbrutet hela natten. Needless to say, så orkar vi inte vara kattvakt mer.

Åh, gud va jobbigt. Min ena katt kan också vara lite gnällig på nätterna, men värst är det om tjejen gått upp och jag ligger kvar. Det går nämligen inte för sig.


signatur

I am the black wizards.

Du behöver en "Catkiller", vilket ofta en en person med bister uppsyn som dyker upp i hemmet när katterna minst anar. Självfallet ska du inte ta livet av dem, bara skrämmas lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ny flickvän med en otroligt jobbig katt som "marsar" varannan vecka trots piller jam var femte sekund


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar