Company of Heroes 2

Medlem

Bättre än starcraft 2!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Riktigt jävla fläskigt spel, underbart!

Medlem

Spelet är mediokert jämfört med första spelet....saknar ju ett gäng olika funktioner som gjorde ettan så underbart.

Medlem

Riktigt bra skriven recension. Och då menar jag att den var roligt att läsa och med bra språk.

Medlem

Ingen mer än mig som tycker spelet är oerhört rörigt... har bara spelat singelplayer än så länge men det händer ju fan grejer till höger o vänster och man har absolut ingen som helst koll över sina mannar, tycker dom skötte det bättre i CoH.

Skribent
Skrivet av gallff:

Riktigt bra skriven recension. Och då menar jag att den var roligt att läsa och med bra språk.

Tackar så hjärtligt, det värmer en internetskadad själ.

Skrivet av PaperPlane:

Spelet är mediokert jämfört med första spelet....saknar ju ett gäng olika funktioner som gjorde ettan så underbart.

Vad saknar du? Det jag på rak arm känner hade gjort det lite roligare online är fallskärmstrupper. Men å andra sidan finns alltid ettan kvar och den är i allra högsta grad fortfarande spelbar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Snyggt och ganska rolig kampanj , co-op , Resten är ju rena dyngan ! Det är nog mest korkade AI i skirmish ex. panter skjuter 4-5 skott på en T-70 eller M5 half-track det är ju för fasen löjligt ! Skillnaden på easy,standard,hard,expert är ju ingen skillnad!Spela online då kommer ni säga men ibland vill man spela mot datan. För få kartor kommer moddarna få göra kartor ex.Rhine,Black forest? För mig är den första COH den bästa men det kanske blir bättre vad vet jag ? Mitt betyg 3 a bara min personliga åsikt..

Medlem

Förstår inte hur detta spel kan få en 4/5, max 3/5.

Blev djupt besviken på detta spel, knappt någon skillnad från Online versionen eller ettan. AIn är förvisso dum, men spelar som den hade maphack.

Det är 2-3 byggnader man bygger på en match i stortsett (om man är flera) och finns alldeles för lite trupper. Sjukt tråkigt.

Spelet saknar banor, finns t.ex 1 icke-vinterbana för 3v3.

Öppnade customization, och vad ser man där, att man kan köpa nya generaler för riktiga pengar. Vet inte detaljerat vad det är man köper, men känns jävligt B när man köpt ett spel och så kan man köpa till sig extra? Bra tänkt utvecklare!

Som sagt, besviken.

123
Skriv svar