Första inlägget!

Medlem
Första inlägget!

Jag är rätt så ny på fz.se. Älskar denna sida och Fragzone. Och blev precis en FZ-Supporter på ett helt år för att jag tycker just att denna sida är skit grym och vill ha säsong 2 av Fragzone.

Sen nu så kollade jag runt lite på sidan och såg att man kunde ha en blogg. Då bara helt plötsligt så kom ja på att jag vill göra en blogg om dom första Resident Evil spelen. Som är står högst upp för mig. Älskar dom gamla spelen!!

Jag har redan en Facebook grupp som heter just ''Riktiga Resident Evil''. Gå gärna med där också och dela med er av vad ni tycker om dom gamla och all hat mot dom nya spelen.

Nu kanske ni undrar vart gränsen går för att vara det riktiga RE. Jag tycker det sista riktiga är Resident Evil Zero. Visst kan väl kanske dra gränsen vid Resident Evil 4 men redan där påbörjar det en ny era om vad som har kommit blivit helt rent sagt skit spel.

Här har ni även länken till Facebook gruppen --> [https://www.facebook.com/groups/309126365860869/]

#blogg

Första inlägget!

Välkommen! Föredrar själv de äldre spelen torts dess brister, i alla fall framför #5 och 6.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vad tyckte du om Revelations?

Medlem

Traveller in time: Tackar! Ja visst finns det väl vissa brister men fan vilka bra spel. Bästa kan vara RE 2 men spelet är lite för kort.

luftman: Har inte spelat det. Tänkte göra det men struntade i det.

1
Skriv svar