Interstellar Marines på Steam

Medlem
Interstellar Marines på Steam

I 3 år och 5 månader har jag väntat hittills på att danskarna på Zero Point Software ska få ut sitt Interstellar Marines. Nu börjar det dock hända lite grejer, först fick de grönt ljus av Steam Greenlight och nu verkar de även ha släppt en Early Access-version som man kan spela. Verkar bli ett ganska trevligt spel trots allt.

#blogg

Interstellar Marines på Steam

Smäll på lite texturer och det blir riktigt bra

Detta är nog det första spel som jag skulle betala för att kunna testa Alphan (det kostar väl?)

Jag fick lite retro-vibbar, lite Delta Force. Jäklar vad det var länge sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det här spelet var ett av lockbetena som fick mig intresserad av PS3, alla dessa år och fortfarande inget. Men den här gången kommer det, håller tummarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Det här spelet var ett av lockbetena som fick mig intresserad av PS3, alla dessa år och fortfarande inget. Men den här gången kommer det, håller tummarna.

Släpps detta till PS3? Det har jag missat i så fall.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Smäll på lite texturer och det blir riktigt bra

Detta är nog det första spel som jag skulle betala för att kunna testa Alphan (det kostar väl?)

Jag fick lite retro-vibbar, lite Delta Force. Jäklar vad det var länge sedan.

Delta Force möter AvP 2 fick jag känslan av. Hoppas att de lyckas med sin (och numera min) vision!

1
Skriv svar