Full rulle i bilder från Gran Turismo 6

Robot
Full rulle i bilder från Gran Turismo 6
Medlem
Full rulle i bilder från Gran Turismo 6

Ser ju inte dumt ut med tanke på att det är playstation 3, men skulle ju varit kul med en ps4 version också!

Medlem

Jag har väldigt svårt och se några stora skillnader gentemot 5:an. Men det kanske bara är jag...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

demot var ingen höjdare tyckte jag fortfarande känns åka 200km/h som 100 knappt.. fartkänslan är bedrövlig...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

demot var ingen höjdare tyckte jag fortfarande känns åka 200km/h som 100 knappt.. fartkänslan är bedrövlig...

Jag tyckte att känslan förbättrats rejält - nu kan man verkligen "känna" hur viktfördelningen flyttas runt även fast man styr med en handkontroll.

Medlem

Håller med Propy, är väldigt likt 5:an. Som en tidigare GT-fanboy och all hype som var inför release av GT5 så saknades det ju otroligt mycket när spelet väl kom. Kanske kan GT6 bli spelet som GT5 borde varit. Känns dock som det kommer för sent..

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag har väldigt svårt och se några stora skillnader gentemot 5:an. Men det kanske bara är jag...

Nej.. Jag har inte spelat femman på evigheter så jag är rädd att jag inte alls skulle haja vad som är "nytt", så det har inte känts så intressant att prova demot.. Vill vara taggad på en uppföljare, men det känns inget alls. För mig som mest lirar bilspel på egen hand så skulle jag ju gärna se betydligt mycket intressantare AI. Men den känns ju inte mycket annorlunda än i t.ex. trean, så det känns lite skeptiskt. De har ju iaf hävdat att menyerna skall bli bättre! ¯\(º_o)/¯

Medlem

Klicky!

Var så god, FZ. Där har ni 50+ bilder ni kan lägga till dom existerande tre. Alla dessa är dessutom från GT6, inte GT Academy.

Medlem

Gran Turismo var bra en gång i tiden.

Medlem

Instämmer till fullo att det inte riktigt bjuds på mågon fartkänsla. Promo med Nissan Leaf är ju lagom hett också, hehe.
Visserligen kan detta förbättras till release.

Däremot tycker jag att det inte flöt på bra på min konsol. Alldeles för låg och pendlande fps.Har någon annan samma upplevelse av det?


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

demot var ingen höjdare tyckte jag fortfarande känns åka 200km/h som 100 knappt.. fartkänslan är bedrövlig...

..innan man försöker bromsa inför en kurva då man upptäcker hur fort det egentligen går. Nja, jag kan inte riktigt hålla med dig. Kör en F1-bil på Monacobanan så tror jag du ändrar dig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av LupX:

Instämmer till fullo att det inte riktigt bjuds på mågon fartkänsla. Promo med Nissan Leaf är ju lagom hett också, hehe.
Visserligen kan detta förbättras till release.

Däremot tycker jag att det inte flöt på bra på min konsol. Alldeles för låg och pendlande fps.Har någon annan samma upplevelse av det?

Det där är i ditt huvud.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av LupX:

Instämmer till fullo att det inte riktigt bjuds på mågon fartkänsla. Promo med Nissan Leaf är ju lagom hett också, hehe.
Visserligen kan detta förbättras till release.

Däremot tycker jag att det inte flöt på bra på min konsol. Alldeles för låg och pendlande fps.Har någon annan samma upplevelse av det?

Det där är i ditt huvud.

Tack. Då behöver jag inte bekymra mig om mitt PS3 något mer.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

1
Skriv svar