Medlem
Titel

Efter varit medlem i 2000 dagar + så kanske det var dags å börja med en blogg med ?

Dataspel och hårdrock är två av mina passioner. Första låten jag minns eller har ett minne till är Accept - Balls to the wall. Tror nog många kan gissa vad som hände.

Detaljerna är. Jag å min bästa vän då jag var 6 år. Vi skulle bära på en stor ( å våra mått mätt ) stock. Sedan gick vi å sjöng på just den låten. Men av nån anledning så tvärstannar jag. Min kompis får stocken just i sina bollar. Det gjorde väldigt ont då på han. Fast vi har lika roligt åt det nu som han hade ont då i lekparken 1984,

När jag träffade accept på en festival jag jobbade på så kan jag tala om att de skrattade gott åt den historian.

Mer hårdrocks historier kommer väl upp här framöver.

Första dataspelet jag lirade. Jag kommer ihåg spelet som man lirade på en texas instrument dator. Men inte vad det hette. Man skulle iaf klättra upp för ett berg medans det ramlade ner saker å ting mot en. Kanske nån läsare vet vad det är för nått ? ( om jag får några då )

#blogg

Titel

Läser och fnissar samtidigt som jag hade min Accept lista på i spotify

Vad tycker du om "nya" sångaren?
Är förvånad över att jag inte saknar udo för 5 öre STALINGRAD!!!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nya sångare är ju guld.. Han låter som Udo på sång med. Samt han är en grymt trevligt person med. De låter precis som de gjorde förr.

Sedan kan jag tala om att UDO verkligen ogillar accept numera. Samt att han inte tillåter nån i sin närhet å ha accept tröjor på sig

Heh kan tänka mig att han gör det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar